30 kolovoza 2021

tri zanimljive stvari

"na obali reke Pedre primila sam treću dozu"
prva zanimljiva stvar je što mi je sinoćni blog ispao skroz ok formatiran iako sam ga nakucao na telefonu dok sam na tv-u uporedo gledao Vueltu, rekoh garant će da ispadne neka papazjanija kad ono ništa
koliko god da sam zadovoljan nekako sam više razočaran, time što sam pogrešno predviđao

druga zanimljiva stvar je da sam jutros isprobao tartan stazu u parkiću koja je sve samo ne predviđena za trčanje
naime ostavili su isti "dizajn" od ranije dok je tu bila ona terrarossa sa nekoliko oštrih krivinica kao da tuda treba da se kreće neki robot koji u desetinki sekunde precizno menja azimut
ili kako se već kaže

najgore je na vrhu tog nagiba, ne mogu reći uspona, gde u krivini postoji bukvalno lakat zavijanje kroz koje se teško može proći brže od 12-13km/h iako je nazovi nizbrdo
možda bi bilo bolje da se trči kontra krug no to zahteva trenutak kada tuda ne trči niko drugi jer će da ispadneš da si se namerno pretvorio u česticu kojoj bi se sudaralo sa drugima
a obzirom da je danas na stazi bila još samo jedna žena, zvučalo bi malo nezgodno da kažem "imao sam sudar na trim stazi", hmm, hmmm

tako sam nakon one dužine po kiši dodao taj mali kružić po perivoju (nisam ni znao za tu reč dok negde nisam video trku koja se tako zove, dal gradiška dal nešto blizu nje) pa odjurio na posao, i posle posla odjurio na biciklu da iskoristim to što sinoć nisam pio pivo pa mi nisu bile nadute noge
a i za vreme onih tv prenosa sam se fino odmorio, nisam ovako sedeo za kompjuterom nego sam leškario u fotelji

treća zanimljiva stvar je da se asfaltira jedan od najpropalijih asfalta u okolini što će mi možda značiti i na trčanju zimus, bumo vidli
na bajku sam imao i pejsmejkera na jednom uspončiću:



Nema komentara:

Objavi komentar