30 svibnja 2022

još 14 dana

još dve nedelje i šta šta šta?
imaću 3000 blogova na ovoj adresi.
i ne zna se koliko hiljada pre toga.
evo lepo mi piše gore 2986. po redu, to je osam godina da čitaš svakog dana po jedan unazad.
može i osam meseci ako svakog dana čitaš po 12 komada.
hehe.
ne dao bog da mi zatvorsku kaznu zamene čitanjem sopstvenih blogova, mislim da bi mi se mozak dezintegrisao u Gospodu.

nakon trke sam nekada uvek trenirao jer me je držao aNdrenalin ali sada nakon trke odmaram jer me bole noge.
iliti bolu me noge kako kažu po selima.
posle trke nisam padao po cesti i peglao kičmu niti sam dobio proliv od dehidracije što je očigledan znak da I NIJE BILA NEKA TRKA.
štaćeš.

imao sam onaj lep osećaj tačno kakav treba da imam, iako sam se plašio da sam pomalo preterao na početku, ali biće da ipak nisam.
vrlo brzo sam "smanjio doživljaj" odnosno smirio ritam taman onako kako su drugi počeli da polako usporavaju nakon adrenalinskog naleta u prvom kilometru, tako sam i ja malo popustio ali jer sam tako hteo, a ne jer sam morao.
što je puno bolje naravno.

onda sam dalje bio zadovoljan što sam mogao da trčim na drugom i trećem brdu koja su bila puno lakša od prvog, a bio sam zadovoljan i što se drugi raspadaju pa hodaju svuda bez obzira što više nije tako strmo.
jednom kad pukneš samo bi hodao, znam taj osećaj.
i kada je došao poslednji deo, zadnja četvrtina trke, tada sam imao osećaj kao na onim valovitim polumaratonima po hrvatskoj koje sam uvek dobro trčao.

kad vidim kupser a ja više ne skraćujem korak kao na početku, nego dodam gaščinu i maltene presprintam brdo da bih se odmorio kasnije nizbrdo.
to je ono kada ti baš ostane snage, za taj deo gde ti je najpotrebnija da se ne osećaš kao glista.
tako sam i u nedelju tokom tog poslednjeg spusta od 5km sve delove gde staza ode kontra gravitacije pa malo poskoči u vis, dodavao gas i radio male promene, ubrzanja, na kratkim uzbrdičicama, da bih posle toga nastavio nizbrdo kao da se ništa nije dogodilo.

tako sam valjda i skinuo dva minuta onima ispred, i uspeo da uđem minut iza prvih 10 iako su mi gore na zadnjoj kontroli rekli da imam tri minuta zaostatka.
pa eto, i to je nešto, za početak.

Nema komentara:

Objavi komentar