31 svibnja 2022

pa da svedemo podatci

podatci, podatci moji bratci.
pa da vidimo tojes podvučemo CRTU.
nisam rekao da povučemo crtu, za to je zaduženo neki drugi Klub.
klub ljubitelja belog, celo selo čisti belo.
a ne, to je treći klub, imaš one što vole i što ne vole belo.
vikendom igraju fudbal, jedni obuku bele dresove a drugi bele gaće.
a sudija kao iz one pesme ti si noćas sva u belom.

danas sam se čuo s majstorom za auto i oterao mu ujutru na mali servis, ulje filteri i eventualno još ponešto, verovatno ulje u menjaču jer se malo "opire" kad treba u prvu.
i odatle nastavim da trčim polukružno i dotrčim tu do škole, pa da bih zaokružio kilometražu uradim nekoliko ubrzanjaca.
zaletim se na pravcu i protrčim usporavajući do pola krivine, pa prošetam do pravca, a krug je negde oko 270m jer ne trčim prvom stazom po kojoj ima nešto korova.
ionako je sve beton.

i tako namaknem na sedam kilometara.
onda na posao pa onda rokne pljusak pa opet izađe sunce pa odem još malo uz reku, pa odatle lagano pjehe izađem na brdo pa strčim nazad i tako mic po mic nakupim još 5km.
i to je bilo to za maj!
193km.
negde između 1/2 i 1/3 od potrebnog za prosečnog maratonca rekreativca.
i dobro svakog meseca sam imao 600-tinjak km na bicikli, gde se naravno ne računa ovo po gradu nego samo road i mtb.

off topic:
večeras sam se oprostio od dvojca "mlađa & luđa".
znate onu moju foru kad kažem - nisam ja bacio kamen u vodu da bih isterao žabe, nego da vidim da li ih uopšte ima.
pa kad iskoče, ja ih samo prebrojim.
dakle dve žabe.
luđa je iskočila odavno a eto večeras i mlađa.
pomalo sam razočaran ali šta ćeš, s kim si taki si, pa umesto starijih i mudrijih biraj mlađe, a umesto pametnih i normalnih biraj luđe u životu, samo nemoj posle da se žališ nego plači u svoja 4 zida.

Nema komentara:

Objavi komentar