01 lipnja 2022

prvi šestog

vidiš ti to, 
ako bi meseci umesto imena imali prezimena, jun bi bio Šestić.
maj bi bio Petković, a avgust Osmanović.
lipe su procvetale par dana unapred tako da nisu baš dočekale Lipanj, ali sada su u punom zamahu.
uz lipe su krenuli i dudovi koji će da zaseru trotoare gde god ih ima, naročito na uglu kod škole i moram zapamtiti da narednih mesec dana (ako ne i više) ne idem tom stranom ulice na trčanje nego da odmah pretrčim prekoputa.

jutros sam napravio kontra akciju od jučerašnje kada sam oterao auto na servis pa dotrčao polukružno severnim perivojem.
sada sam krenuo od kuće i dotrčao kod majstora koji trenutno nije bio u radionici nego u gradu zbog nekih delova, tako da sam umesto da se vratim autom kao gospodin čovek nakon tih polukružnih 7km morao još gradska 4km do kuće.
što u proseku izađe nekih 11km recimo, mislim kad u razredu daš zadatak da saberu 4+11 prosečan odgovor bi trebao da se kreće oko 11.

popodne sam otišao na kraću recovery vožnjicu što mi je uz jutarnje zujanje po gradu donelo preko 50km bicikle pa je pitanje koliko je to na kraju ispalo recovery.
bumo sutra vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar