05 lipnja 2022

nedelja pre podne nogometni dan


juče sam iznudio od prijatelja da mi pošalje slike iz beograda sa maratona jer sam se setio da me je slikao ali zaboravio da pošalje.
baš se vidi da sam na cilju u agoniji hahaha.
ma da sam ja njega završio a izgled je uvek tu da popravi utisak.
kad već rezultat nije.
pa opet ide hahahahahahaha.

elem jutros sam otrčao jedan kružičić po brdu od 7km s tim da sam do starta trčanja otišao biciklom pony (što je Milijana gony) nekih 5km i nazad, i ispalo je fino, bez težine u nogama a i bez previše vrućine jer sam krenuo dosta rano.
od ponedeljka su najavljeni popodnevni pljuskovi karakteristični za maj no eto u maju su zakazali jer su nas umesto barem 15 dana kažnjavali jedva 5, pa su očigledno rešili da nadoknade.

tako da kad prođe posao i marenda ili ručak, teško da će sutra-preksutra biti pametno sedati na biciklu, što znači da je danas poželjno nalepiti još jednu bici vožnju, jedino ne znam da li da kao manijak odvezem isto ono od juče ali kontra krug jer u nedelju definitivno ne bi trebali da rade kamenolomi, ili da ipak odem na neku treću stranu...

Nema komentara:

Objavi komentar