17 lipnja 2022

prinudni odmor

imao sam dva plana, prvi je bio da nemam plan pa šta ispadne, a drugi je bio da danas odem negde biciklom čisto da mi dan ne propadne, pa da sutra odem na trku u Kulu (10km).
e sad, danas su prolazili grmljavinski oblaci od jutra do mraka i nije baš bio dan za biciklu.
tako da sam imao prinudni hajk sa zadrškom da ne trčim previše ZA SLUČAJ da ipak odem u Kulu.
no taj prinudni dan odmora me je previše odmorio pa čisto sumnjam da ću sutra biti zadovoljan SAMO trkom, a neću ni stići da uradim nešto više.
kako onomad kada sam ujutru trčao istraživačku turu po Tuzli pa uveče polumaraton.
ima i jedan dodatni faktor a to je dosadno putovanje po vrućini.
koje tek ne volem.
opet, da je trka tu u Mionici ili nešto slično, ne bih razmišljao naravno.
ovako će mi 99% to biti previše "cimanja" ni zbog čega, jer nisam dovoljno trenirao da bih mogao da uživam u trening trci.
prosto je sve otišlo nekim sporednim kolosekom glede tog trčanja.
tako da kad već nisam danas, kontam da bih sutra radije negde dalje biciklom, nego po ko zna koji put u Kulu i onu gužvu.
jeste da ima draži i trčanje u stampedu ali to je neka bivša draž kada sam stajao odmah u drugom redu, sada je to nešto drugo.

Nema komentara:

Objavi komentar