14 prosinca 2022

kratak je put od viška do manjka

ušao je u Lidl da kupi dva burekića sa mesom a evo šta se dogodilo 70 Evra kasnije!
šalim se, u Lidl tek sutra, danas sam samo trčao do groblja.
trebao je neki datum da se obeleži pa rekoh ko će biciklom na +2° i po rosulji koja hoće neće, nego sam lepo dodao još 6km na zbroj.
biće popodne još nešto malo valjda.
nego da izbacim prve zvanične brojke.
stigao sam do 1849 km što je jedan od rekorda (donjih) ali i cilj je nizak pa nije strašno.
ako je cilj kao što smo rekli 2022 km, ispada da mi fali još 151 do dve hiljade i još tih 22 što dakle izađe na 173 a do kraja godine imamo još 17 dana.
plus se današnji nije još završio heh.
ne mislim da ću ići da trčim 3km samo da bih napravio da sve bude savršeno zaokruženo.
a možda i hoću, ko bi ga znao.
imam par nekih poslova koje ne bih ostavljao za lepe dane prognozirane sutra i prekosutra, pa sam nešto već započeo, tipa skinuo sam onu izlizanu gumu sa bicikle i pripremio novu za montiranje.
bitno je da je prošao onaj 13. decembar i proleće i dizanje iz pepela, sad je lako.
piksla mi je ostala iza leđa, rekao bi neko neoprezan, a piksla mu se smeje i sebi u bradu šapuće - heh, heh, dečko, upašćeš ti kod mene za par desetina godina, nikom ja ne ostajem iza leđa, heh, heh.
ili pepeljara ako vam bolje zvuči.
"ashes to ashes
dust to dust
and in the hole he goes"

Nema komentara:

Objavi komentar