16 prosinca 2022

lito ide mala

samo da prođe zima i još par meseci blata i pljuskova i eto ga lito
odoh da guglam kada počinje zima tojes kada ulazimo u Jarca
21.decembar 22:49 Sunce ulazi u Jarca (zima)
🌞 🔜 
što znači da imamo od jeseni još 4 dana i 13 sati
nego da se vratimo na kilometre
nešto mi se i nije naročito trčalo nakon onog jutarnjeg poludužinskog izleta od-do lidla pa sam popodne prošetao kroz neke njive iznad groblja tek da vidim kuda se (ne) može proći i uspeo da povežem par ulica koje bi inače bile povezive da su u selu ili planini ali ovako na periferiji grada bogme ima i dosta ograđenih imanja, voćnjaka, bašti
pa ne možeš baš da preskačeš, mislim u ovim godinama jelte
mada možeš ako niko ne gleda
ali bio neki čovek ispred kuće i gledao u mom pravcu pa sam se pravio da sam geometar, gledao u telefon i zakretao ga u svim pravcima kao da odmeravam katastarske parcele, i lagano se izgubio u daljini odakle sam i došao
i posle nizbrdo strčao u grad da namirim onaj kilometar i trista što sam imao manjka ujutru
to je bilo juče a jutros sam nekako na silu pretruptao 7km i to mi je bilo više nego dovoljno
tojest dosta je ipak u glavi
kada sam video da kasnim, jer je trebao da stigne kurir sa nekom pošiljkom, onda sam zadnji kilometar i po trčao kroz ubrzanja i bogme nakon nekoliko sam se solidno zaduvao ali i zagrejao i odjednom mi ono truptanje nije bilo bolno
tačnije, ako mi je zbog nečega i nekomforno barem sam imao objašnjenje da je od brzog trčanja na koje nisam navikao
bilo bi smešno priznati da mi lagano trčkaranje teško pada



Nema komentara:

Objavi komentar