22 studenoga 2023

u sridu, sinjska alka vujica

nisam rekao da sam naručio biciklu
tačnije nije mi trebala bicikla nešto hitno, tojest ne meni nego nama
ali i poslednja od ove tri za po gradu je omatorila načisto
ustvari ovako je počelo
vidim ja u intersportu na akciji Hoke
nikad nismo nosili Hoke, naručim jedne Loli jedne sebi
njene 20% skuplje no izbor je sužen jer kada u filter ukucaš veličinu, 
skontaš da od ponude 20 modela ostanu samo jedan ili dva
isto i za mene
i rekoh naručiću ovih dana

kad vidi vraga, par dana kasnije se pojavi nova akcija
kupovinom bicikle iz ponude, dobijate 10% na ceo račun
eto prilike da dobijem Hoke povoljnije
dobro, usput moram i biciklu no ajde, zatrebaće
i evo jutros piše da je krenuo paket, poslali mi i link za praćenje
osećam se kao da vozim policijski helikopter iznad dostavnog kombija
kao u onim klipovima gde jure kriminalce po autoputu
fora

bicikla će biti ista kakvu smo već kupili pre nekoliko godina, 
to ću u garaži sastaviti dok si reko keks jer će stići u kutiji
veća mi je neizvesnost oko Hoki jer su čudni brojevi
jednom sam probao 44 2/3 pa mi bile tesne, 45 1/3 mi malo landrale
pa sam uzeo ove veće, bolje da ljulja nego da žulja
a ne smetaju mi punije čarape tako da mora to bit bit biti okej

kiša pljušti, možda mala šetnjica a možda i ne
jutros sam izgubio dva sata kopirajući sve i svašta na sd kartice

Nema komentara:

Objavi komentar