25 prosinca 2023

početak i kraj

početak nove nedelje i novih radnih pobeda i zadataka, a kraj jutarnjeg trčanja koje je nakon jučerašnjeg dana odmora ispalo solidno, prema očekivanju
doduše moja očekivanja su uglavnom nerealna pa kad kažem da ih je nešto ispunilo, to znači da je dan bio više nego dobar
dakle dobar dan
s tim da ja ovde pred posao koji počinje u 10 pišem da se dan lepo završio, to tek zvuči poremećano
uglavnom nakon onih 1km trčanja od juče (bežeći od policije) i jutrošnjih 12, stigao sam na samo 13 od brojke 66666 u excelu, i na 19km od potrebne kilometraže da decembar bude topčina mesec za 2023.
za sada to deluje izvodljivo obzirom da imam još 6.5 dana na raspolaganju
naravno da ne verujem da ću danas još trčati, iako je najavljeno tropsko vreme za ovaj deo godine, pa je moguće da me udare neke gljive ludare u guzicu
bumo vidli

na slici ispod se u centru vide silosi čuvene bivše fabrike sokova Srbijanka (tako mi se zove tetka, ona u francuskoj) a desno gradska toplana



Nema komentara:

Objavi komentar