21 prosinca 2023

zadnji zimski...

jedan baš onako lep trening za poslednji dan Jeseni
onaj lapsus u naslovu neću menjati haha
dakle zadnji jesenji
već me hvata muka muka mukica od tog najkraćeg dana no eto, neka prođe i taj smrad pa će život početi da se vraća ka svojoj lepšoj polovini.
jer kaže ovako:

"Na severnoj hemisferi zima će zvanično 
početi 22. decembra u 4:27 časova. 
Ovaj dan je poznat i kao zimski solsticij, 
odnosno zimska kratkodnevnica 
i biće najkraći u ovoj godini."

obzirom da je došlo do promene klime, jutros nije bilo naročito smoga pa nisam morao da bežim ko zna gde, nego sam se zadržao tu u jednom uzvišenom predgrađu i prisećao se lavirinta uličica koje sve manje više dođu na isto mesto, pa sam trčeći tamo-vamo nacrtao svojevrsnu rešetku.
taraba ili ljestve jelte.
ispao mi je nešto brži prosek od proseka (?) negde oko pet i frtalj po kilometru, na kraju sam ipak bio zapanjen da sam proletos otrčao ceo maraton brže od toga.
no eto, lepih deset kilometara u lepom raspoloženju.

Nema komentara:

Objavi komentar