15 travnja 2018

alkohol

Nakon dobro otrčane trke red je sebe nešto počastiti pa sam i ja podlegao tom običaju i u supermarketu slikao nekoliko raznih pića. Pronašao sam pivo od 10€, za te novce ovde mogu da kupim celu gajbu 8-)
No srećom fotografisanje je besplatno pa sam tako ovo od 10€ sačuvao za džabe.


Na drugom štandu gde su "akcije" sam našao vino koje se zove "tri bele koze (koje nisu roze", pa sam i to slikao. Ideja je valjda da naziv bude smešan jer vino nije rose' nego belo. A šta znače Roze Koze nemam pojma, osim da su na etiketi 2 bele i 1 crvena :-/


Na kraju sam našao i čuvenog Džeka u malom koferčetu. Koferčić oblikom podseća na onaj za gitaru, no po veličini nije dovoljan ni za gusle. Pretencioznost na maksimumu. 


Vezano za Džeka moram da objasnim da se mnogi vole šaliti na račun trkača koji je pisao poznate planove treninga za maraton, no taj se zove Jack Daniels. A ovaj alkoholičar se zove Jack Daniel, pa mu se piće zove Daniel's. Kao što se šljivovica zove Jovičić'ka.



Nema komentara:

Objavi komentar