02 travnja 2018

kramp

milion puta sam gledao na slikama šta je kramp a šta budak i jedino sam zapamtio šta je pijuk dok ova preostala dva još uvek brkam. jednim od njih sam danas vadio neko debelo korenje u vrtu, s tim da sam spravu prvo naoštrio brusilicom pa je koristio kao sekiru. bogme je prštalo iverje na sve strane. dok sam uređivao vrt nije me gledao nikakav avganistanski hrt kao u pesmi Atomaca, kojih sam se setio na trčanju. na usponu ka južnom vencu planina prošao me je jedan ni manje ni više nego Jaguar iza kojeg je ostao smrad plina (TNG). e tada su mi pali na pamet atomci. jaguar na plin!?? bukvalno kao kad "usred te divne raskoši... gajite kokoši". svašta. ljudima više ništa nije sveto. kao što sam se i ja popišao na svetinju zvanu dan odmora nakon trke, jer sam jutros otrčao 14km a nakon petosatnog kopanja pretrčao još toliko pa k tome i uzbrdo. nadam se da sve to nije bilo ništa što pohovana piletina za večeru ne bi izlečila.

Nema komentara:

Objavi komentar