12 travnja 2018

bez VEZE



pola bloga sam napisao i primetio žuti uskličnik kod znaka za internet na dnu monitora. upalio sam tv i video da kablovska dolazi ali "sa snegom". posumnjao sam da se neki kabl razlabavio jer imamo 2 razvodne kutije na svakom spratu i mic po mic shvatio da je prekid na metar kabla koji ide uz kuću. najmlađi pas je u kablu našao novu igračku za glodanje :-)

blog mi je ostao u kompjuteru sačuvan kao .docx ali ionako nije sportska tema. uglavnom. što se sportskog dela tiče, nakon jučerašnjeg prisilnog odmora od trčanja koji sam proveo crnčeći kao na golom otoku, danas sam imao kapitalan pad motivacije. mogu da trčim a mogu i na vožnju a mogu i sa psom u šetnjicu a mogu i da dremam. sve mi je bilo "ravno". ipak sam otrčao 16km sa jednim usponom od 4km u Tempo Režimu, a ostatak je bio lagan.

tek je četvrtak, hoću da kažem, ta trkica na 10km je tek u nedelju i još uvek je "eventualna" a ne 100% odlučena. tako da sutra mogu da treniram šta god i koliko hoću. dok ne dođu serviseri da sve ove kablove provučemo kroz kuću a ne spolja. to su te moderne tragedije malog čoveka.

Nema komentara:

Objavi komentar