20 siječnja 2020

devetstotrideset

to je išlo tako da prvo ništa nije išlo i onda sam rekao daj da vidim da li će ići nešto drugo, i dalje je išlo kako je išlo

sad kad sam sve objasnio mogu da ponudim i par detalja
elem malopre sam guglao pa izguglao razgovor dva ortopeda na jutjubu i baš kao što sam i pretpostavljao ovo moje koleno (tojest bol spreda) nema nikakve veze sa meniskusom nego je problem sa prednjim ligamentom, a štaviše problem nije to nego je problem što je iz dana u dan sve gore!

e sad to već neću naći na internetu pa neću ni pokušavati da guglam.
sećam se da sam na nekom pešačenju negde nešto zapeo kolenom i uopšte mi nije delovalo strašno, čisto sam ga čvaknuo i malo je bolelo i posle par minuta je prestalo i osetio sam sutradan kao nešto malo i setio se toga i pomislio pffff svašta ovo boli još uvek

i dan ili dva kasnije sam išao na trčanje i kao malo je bolelo prvi kilometar i kad se zagrejalo više ne i čak sam se i nizbrdo sjurio bez bolova i završio baš onako kao Tempo, kontam još par dana će ovako da boli na hladno i to je sve, ćao gotovo

juče sam pokušao da potrčim pa nije baš prijalo pa sam dalje pešačio pa je boluckalo i uzbrdo i nizbrdo ali malo
i onda sam otišao da se popnem uz one čuvene stepenice gde sam pre nekoliko godina napravio Segment na Stravi i nekoliko puta vodio u plasmanu pa nešto s*e*em stravu pa napravim novi profil i tako valjda tri puta i svaki put iznova

možda u nekoj arhivi Polara imam i onaj fajl kada sam ustrčao starom stazom po korenju i kamenju, tada sam išao od iste tačke do iste tačke što se tiče GPS koordinata no tada smo imali samo pulsmetre pa mi se tih 4'24'' nikada ne bi ni priznalo osim da mi neko veruje na reč, i dobro Nino koji je krenuo malo ranije pa smo se sreli negde pred vrh, opevao me je i u svom blogu tada

e sad, ta stara staza kroz šumu je imala 550m jer sam je nekoliko puta premerio biciklom uzbrdo i nizbrdo, a ova nova po GPS-u ima oko 500m, što znači da je za istih 125m uspona sada prosek 25% a bio je za desetinu blaži jer je staza bila duža jelte pa je znači tada nagib bio 22.5% i taman za tu nijansu bolji da je trčanje ispod granice teškog, sada je bogme čupavo

i nakon toga sam opet išao 5'15'' po stepenicama i opet bio vodeći pa sam i tu nešto zeznuo profil i arhivu, ali taj fajl bih već mogao da nađem verovatno
a sad sam uzišao za 6'22'' bez ijednog koraka trčanja nego samo onako uspešačio sa šakama na natkolenicama dva po dva stepenika i to je sve, rekoh ajd samo da se popnem vreme nije bitno kad ono napisala mi Strava da sam OPET oborio rekord, doduše za samo 4 sekunde ali nema veze, bolje je kad je tesno, onda se i kolege nalože pa je sve nekako lakše i dostižnije nego ono kad pocepaš segment sa upola vremena od drugoplasiranog, to baca ljude u depru i nikako nije dobro za sportski duh

kontam da će me sutra boleti još više pa su tako svi ali baš svi planovi nekako propali preko noći, jer nakon onog turbo decembra i dva maratona odmah iza nove godine i ne 50-ice malo ranije, mislio sam da imam finu bazu i taman nakon malo odmora da počnem lepo da treniram, ali neće moći

Nema komentara:

Objavi komentar