04 siječnja 2020

prvo pa muško

ili je bolje reći prvo pa dugačko
ali nije to što mislite
jer Dužina je žensko
jedino da trening nazovem Dužinac
e onda može da bude prvi pa muški
pa dugačak

kao prvo, ispao sam budala po hiljaditi put, što je velika novost jelte
najeo sam se nekih gluposti kojih mi nikad nije dosta ali koje nemaju blage veze sa trčanjem i pred-trening obrokom, dakle idući put kad krenem autom na more treba umesto benzina unutra da sipam sirće pa da vidim kako će da se ponaša
kako?
isto kao i moj stomak danas, a nakon par sati trčanja i noge
jednostavno je sve počelo da otkazuje jer sam, kao što rekoh ali da se još jednom podsetimo, poneo kao totalna budala

na okretu je u prodavnici bio samo neki veštački sok od šećera i smrdljivih boja i aroma pa sam shvatio da će mi takav napitak samo izvući i ovo malo preostale vode iz organizma i napraviti totalni haos u stomaku, a već mi je i ovaj polu-haos bio previše
negde na 3/4 trčanja se ukazala druga prodavnica pa sam pojeo bananu i po i napio se nekog 100% soka od jabuka koji me je barem vratio u ono stanje da mogu da trčim do kuće, a sad što to neće biti neka euforija i poezija, nema veze

inače ova magistrala za Vojvodinu je jako neobična i netipična za trčanje, jer je put tako trasiran da ti na bicikli i u autu brzo prolaze krivine, naročito ako su nizbrdo, ali dok trčiš to se sve nekako na čudan način i sabije i rastegne istovremeno

od tačke a do tačke b ti treba samo levo pa desno pa gore i dole i opet desno i levo, i to sve nije kilometar ni dva nego recimo desetak kilometara, jer je svaka krivina dugačka kilometar-dva a usponi su po 3-4km recimo
i onda dok otrčiš sve to što ti je na bicikli "odmah tamo" prođe ti pola sata, i tako nekoliko puta po pola sata i dok skreneš kroz 20 krivina i pređeš preko 5 dužih kupsera tadaaaammmm već si pretrčao 42.42km, da toliko mi je ispalo.

ne mogu da odaberem sliku za ilustraciju toga na fejsu ili instagramu pa verovatno neću staviti nijednu




Nema komentara:

Objavi komentar