08 siječnja 2020

žrtva

znajući da su mi noge splačinkaste od onog kick start maratonisanja kojim sam proslavio dolazak nove godine (?) danas sam odustao od totalnog odmora pa sam se obukao za trčanje
1) ako sve bude prema očekivanjima, vratiću se kući za sat vremena,
2) ako me neka dobra vila počasti nekom bezbolnom euforijom možda sastavim i dva sata, a
3) ako se dogodi čudo trčaću sva 4 sata pa makar mi iz očiju prštale suze kao iz onih brizgalica za šoferšajbnu

čuda su kao što znamo nemoguća a ionako nisam u njih verovao, polučuda su da vidiš čuda (!) možda i bila moguća ali sam imao nezanimljiv izbor:
1) da se mrcvarim 21km eto da bih dokazao da mogu i da tako izmlatim tučkom po ovim splačinama od nogu taman toliko da za naredna dva dana zadržim taj splačus quo, ili
2) da se zadovoljim sa što kraćim aktivnim (") odmorom i da se nadam da će za pomenuta dva dana doći do vaskrsenja glikogena i razkišeljavanja i svega ostalog što jedna svekrva od snajke poželeti može

(ima jedna dobra stvar u ovome kad ništa ne pipkam po fejsu par dana, a to je da mi ne dolaze nikakve notifikacije i ništa me ne ometa, za razliku od onih nekoliko frenetičnih dana u godini kada svuda moram da zabodem nos pa mi stalno trepće lampica da mi je neko nešto poručio ili saručio)

i sad o čemu se radi ovde
radi se o tome da sam guglao ono parasimpatičko pretreniranje ili barem overreaching pa sam našao da je od aktivnog odmora (neeeeeee!!!!) bolje ovo i ono i ovo i ono a najbolje su masaže hladnom ili naizmenično hladnom/toplom vodom
kukuuuuuuuuuu

znači sutra da se...
evo šta sam hteo da napišem
sutra da se najlepša žena na svetu zaljubi u mene i ja u nju i da mi kaže e hajde Sale da malo prskaš noge ledenom vodom pa soriii mačkoooo, ako me voliš volećeš me kakvom god vodom da se tuširam znači samo vrelo ili ništa
ne-ma-šan-se
nema

i uradim šta, uzmem sad da guglam koje ime da napišem u ovom virtuelnom scenariju, i ukucam u gugl most beautiful w... i autofill mi odmah napiše women 2019 i ja stisnem na link i padnem u nesvest ali ne iz tog razloga iz kojeg ste pomislili

dakle idemo redom sa ovog linka:

LINK

10. Cara Delevingne: 89.99 per cent Golden Ratio score
čudovište sa operisanim i zalepljenim ušima kao mister Spok iz zvezdanih staza, bar je brkove obrijala ali da bi me poljubila može samo da sanja, sikter

9. Katy Perry: 90.08 per cent Golden Ratio score
jedna više ili manje od pevačica Magazina sa ispranim pogledom i vakumom iza očiju, kome išta ovako beznadežno šuplje može biti lepo svaka čast ali neka fala

(nakon šoka vraćam se skrolanju da vidim ostatak liste)
8. Natalie Portman: 90.51 per cent Golden Ratio score
pa šta ja znam, meni ova izgleda kao da ima 55 godina pa išla na zatezanja i sad kao ima 30 mada nemam pojma koliko ima, bilo bi previše guglanja za jedno veče i za jednu ovakvu, kako da kažem, tetkicu

7. Scarlett Johansson: 90.91 per cent Golden Ratio score
kakva usta kakvi zubi isuse, jel joj možda konj kresnuo majku dok je ćale jahao kobilu? fujčina

6. Kate Moss: 91.05 per cent Golden Ratio score
slično kao i broj 8, ova pak izgleda kao da su je sa 80 vratili na 55, može baba da mi bude, barem da je zgužvana na neki simpatičan način, ali jbg nije

5. Taylor Swift: 91.64 per cent Golden Ratio score
pa onako, mogla bi za nešto da posluži ali Lola će da čita blog pa ne moram sve da napišem što mi je palo na pamet, mislim, volim ženske sa velikim ustima a ovoj fali ~20% ali može to i da se razradi valjda

4. Ariana Grande: 91.81 per cent Golden Ratio score
ova je pak napumpala usta ali su joj greškom i obrve povećali do pola (p)čela, plus ima neki ten koji mi samo sugeriše okupaj se sestro

3. Amber Heard: 91.85 per cent Golden Ratio score
još jedna "nikad čuo" ali bogme nije džabe broj 3, obzirom na šta liči ovaj gore spisak, pa se sva ta nazovi lepota svodi na ono "nisi ti dobra kolko loš sam ja"

2. Beyoncé: 92.44 per cent Golden Ratio score
za ovu sam čuo, ne možeš reći da je ružna, a čak je i simpatična barem na ovoj slici, ajd nisam džabe skrolao, ali još uvek ne bih ni zbog jedne tuširao noge ladnom vodom

1. Bella Hadid: 94.35 per cent Golden Ratio score
ahahahahahahahahaha, pa imam na Stravi od ovih 30-ak što se družimo bar 3 cure i 3 momka koji su bolje ribe od nje, ahahahahahahahahahaha, o bože da li je ovo realno

i nakon cele ove kako se ono kaže DIGRESIJE, vidite vi u kojem sam ja očaju kada sam par minuta na tušu menjao hladna topla hladna topla hladnaaaaaa, jednom šakom sam zaštitio krajnike jer se odbija od butina ona ledena voda rekoh neću da mi nastrada, kako ono beše, "ne pucajte mi u mozak to mi je drugi najdraži organ", e pa taj ispred mozga što ide, kao u živom zidu što ga čuvaju sakrio ga kao dete od janjičara

i ništa, danas 11km, sutra opet no-trč i šetnja s dogsima, pa u petak ako bog dadne i sreća junačka da se opet nešto lepo otrenira jelte

Nema komentara:

Objavi komentar