15 siječnja 2020

stotka

samo sam jednu opsesivno kompulsivnu (jel se tako kaže?) ideju imao od jutros a to je da biciklom opalim Stotku
i kao svaki naivac umesto da nađem neku Bang For The Buck varijantu, ja zapucam na jednu od par grđih polubrdskih stotki koje možeš da izmisliš
imao sam vazda ziherica da se ne premorim a obavim pos'o ali jok
ja sam skitnica, daljine me vuku, pevala ona žena a ja em skitnica em budala pa i u tome što najviše volim uspem da se na..bem čvorka
ili se kaže ježa

nakon onih 24+25 pretrčanih km u dva dana i to sve po brdima, savršeno mi je čučnula prognoza od +8, možda i +9 a sutra navodno +9 ili +10, bilo kako bilo ja sam u 11 pred podne krenuo na samo +3 i pokušao da što brže pobegnem iz magle

plan je naravno ispao glup jer sam se odmah uzbrdo zagrejao pa čak i pregrejao jer sam izbio u podnevno sunce na osunčana brdašca, ALI sam se zato poslednji sat vraćao kroz senke i sneg pokraj puta i živ se smrz'o

naravno da je bilo pametnije taj prvi sat kada sam najodmorniji i kada je sunce najviš(lj)e voziti uz reku i otaljati taj hladan deo, a poslednji sat ostaviti za brda iz pravca Šapca koja su najudaljenija od venca planina koji nam je na jugozapadu i vrlo brzo zaklone grad

tja

i na kraju se zatvorio jedan semafor pa drugi pa treći i nikako da prođem negde da dokupim taj jedan kilometar jer svo vreme vidim da će mi izaći na 99 i ulicu pred kuću se iznerviram i rekoh ajd koga neće neće vala mi se ne stoji sad ovde minut na crvenom i nešto čeka, samo sam naskočio na trotoar i zavrnuo iza ugla da na vetru ne dobijem upalu pluća jer
iza ugla mi je kuća
idemo gore
prelijepi stvore
pošto najviše volim kad samom sebi pevam u ogledalu jelte
i tako, ništa, 99, fićfirić luzerčić

samo da napomenem da je novi scott radio ko sat
moj je život švicarska, još malo pa ljubičasta krava
čak i one gumetine traktorske nigde ne proklizavaju, bilo je peska kamenčića leda na mestima ama baš svega, a dizajn sa milijardu malih krampončića takođe pomaže da i kroz bare gotovo ne prskaju jer se na one mini krampone ne uhvati dovoljno vode valjda, ugl super
mislim ovo je 5kg teže od neke top trkačke međutim sa onim gumicama 23mm teško da bih mogao ovako ležerno svuda da prođem, ipak je zima, a na jednom brdu je asfalt bio u takvoj depresiji da sam čak otključao speed-lock viljuške

Nema komentara:

Objavi komentar