10 siječnja 2020

jedan prob'o

izreka u nastavku ide "pa se usr'o" ali srećom nisam dotle stigao
ukratko, mislim da ću odustati od ideje da u januaru pretrčim što je moguće više Dužinâ između 42.2 i 43km, ideja je naime bila da svaki put malo "pretekne" preko maratona eto da niko ne kaže jes trčao si 41.9 ne priznaje se
jeste bol privremen a slava večna, a i nije
glupost je privremena a slava je trenutna i već za minut se to sve zaboravi u korist nekog još luđeg koji je postao još slavniji
tako to ide
a možda i nisam odustao, nemam pojma
videću u nedelju
ovo danas nije valjalo, od nečeg sam bio premoren, neispavan, prosečan puls u prvom delu trčanja mi je bio 126, iako sam se popeo 255m nadmorske u 7km
odatle dalje sam malo planinario malo trčkarao i polukružno se vratio kući, prosto nije ni bio dan za trčanje a kamoli da Dužinu
nemam pojma
ne trenira mi se po nekom Planu, ne trči mi se onako sumanuto kao u decembru, nekako mi se odmara a kad prođe januar prve trke će doći vrlo brzo, tradicionalni novosadski Frtalj je zadnja nedelja marta, i tako dalje
ne znam ni koliko sam spor, trenirao nisam u pravom smislu reči nego sam samo trčkarao i to je sve
možda imam nekoliko hajd da kažem tempo trčanja u zadnjih mesec-dva
a tek to što mi ne pada na pamet, prosto da se čovek zapita šta je sa mnom
mislim šta bi falilo kad su ovako malo topliji dani (sutra kažu +8 valjda) otići biciklom izvan grada i smoga nekih 5-10km i otrčati neki Tempo, barem to ako ništa drugo
ali eto, treba prvo da poželim valjda, čak sam zaboravio i kako to ide
svašta
biće ovo čudna godina
barem imam ovog novog Scotta pa planiram s njim svašta, totalno sam se zaljubio u one 29'' kamionske točkove a bicikla je uprkos njima lakša za čitava 2.5kg od ove na koju sam navikao i koju vozim već valjda 20 godina
ionako sam ubeđen da mi je forma na trčanju pala zato što sam previše smanjio biciklu, jer nema tog treninga snage na trčanju koji može da bude pandan tempo vožnji po brdima od 4 sata

Nema komentara:

Objavi komentar