27 siječnja 2020

čobi

sve je iznenadila vest o smrti košarkaša i još nekoliko ljudi, mnogi su se potresli, tu mislim na ove što su baš strasno pratili košarku
evo sad sam uzeo da guglam HALL OF FAME da se setim koji su to američki košarkaši koje znam, od ovih najčuvenijih
zbog jednog onog iz Lejkersa, ne mogu da mu se setim ime
i usput se prisetim još nekih
evo šakil o nil i za njega znam
pa onda kad skrolam na gore od sledećih 50 za 45 nisam ni čuo
ovih par znam da su im se imena pominjala ali da me ubiješ ne znam kako izgledaju
prosto nisam to pratio, nije me zanimalo
jer ako ćeš da pratiš, ono zaista, to je maltene svaki dan po par sati
ima neki tako prate bilijar, pikado, štatijaznam

dobro majkl džordan, to je to ime za koje sam mislio da je najbolji svih vremena a sad kažu da je ovaj što je poginuo
još da nađem tog sprčkanog iz lejkersa
MEDŽIK džonson jebo ih medžik, njega sam se setio ali imena nikako
e on je isto bio kao najbolji dok nisam čuo da postoji i onaj majkl džordan
kad ponoviš više od tri puta ta dva imena više ni ne postoji razlika, spoje se u jednog
i sad ovaj kobi, pa dobro, sad je on najbolji

a meni ti ekipni sportovi, mislim nemam pojma, imaš lejkersi i čikago bulsi i štajaznam, i što sam sad dužan da im pamtim imena pojedinačno
ili su ovi pobedili ili oni
nije to kao tajson protiv holifilda, bekele protiv kipčogea
prosto za mene je individualni sport = sport, a grupni sport = igra
igramo fudbal, igramo košarku, niko nije reko ajd se igramo maratona prc
i kad si samo deo kolektiva, delić nečeg, ne možeš mi biti važan ni kao mali prst onog ko sâm stane na crtu protiv nekog izazova
eto zato ih nit nešto pratim naročito, nit ih pamtim, nit im pridajem neki značaj
recimo kad je poginuo senna onda mi je bilo baš onako žao, a ovog kao što rekoh nekako nisam ni znao, pa mi vest i nije nešto Vest, mislim ginu ljudi svakodnevno šta ćeš

zanimljivije mi bilo jutros kad sam čitao status od neke žene čije dete je bilo u gostima u nemačkoj i skinulo preko torenta neki film i došla im kazna od 900€, ahahaha, e to je vest burazeru
mi navikli da je sve džabe, AKO TE NE UHVATE
kao u zemlji utopiji, svako će da ode u prodavnicu i da uzme onoliko koliko mu treba
pa kad bi bilo džabe, svakome bi TREBAO džek denijels, nikom ne bi trebalo limun pivo
mislim dovoljno je samo da pogledaš onu bocu chivas regal, da je okrzneš pogledom samo, i odmah shvatiš da je to ono što ti je celog nasušnog života trebalo
što ću da uzmem viršle ako mi treba njeguški pršut
i patike one u dekatlonu za 100 kuna, ako mogu da uzmem one sa federima kao kipčoge što je nosio, pa svima nam baš takve trebaju brate, što je on poseban
i tako
imaš tih vesti raznih
mislim i to dete nije skidalo film preko torenta iz nekog hira ili dokolice, nego što joj je to trebalo
jedino što će da košta
malo

Nema komentara:

Objavi komentar