21 siječnja 2020

kuku

kuku i naopako
pa kada ću naučiti neki red, da dođem kući s treninga i sednem da napišem blog
ovaj život zaslužuje boljeg dokumentaristu
nakon jutarnje šetnje pa još jedne sa 2 pa sa još 2 psa, iz nekog razloga sam odlučio da mi se nigde ne ide "za svoj groš" nego sam pse počastio sa još jednom šetnjom pa smo tako prešli ujutru 5 a popodne 13km, a kad kažem mi to su moje noge i ja, psi su pojedinačno prešli duplo manje

sećam se jedne godine kada je L bila ušinuta pa sam šetao psa po psa, svakog po sat vremena, šteta što ne živim u dojčland mogao bih to za pare da radim, čak je i zanimljivije od kurirskog posla na bicikli
tako da, obzirom koliko je ovaj utorak bio uneventful, nije ni čudo što ga nisam ovekovečio blogom
idemo dalje
koleno još uvek boli, štaviše boli sve jače što ja manje trčim, biće ovo zanimljivo proleće

Nema komentara:

Objavi komentar