14 siječnja 2020

napamet


nisam se pripremio jer sam se nešto zaneo i ode 20 minuta dok si reko keks a evo sada će i gosti
naime hteo sam da pišem o ovih par zadnjih trčanja, naravno da NISAM hteo da pišem o ovim patikama koje su samo nekoliko stotina metara gacnule kud nisu morale, imao sam ja puno blatnjavijih momenata da bi mi ovo malo bilo spektakularno
nego rekoh daj da metnem neku sliku kakvu bilo

a inače sam (što da ne, može i to da bude blog) dobio neku ponudu neku akciju trt mrt za neke vaučere i popuste i rekoh daj za jedan od ovih telefona da dizajniram maskicu i sa sve kurirskom službom to treba da izađe 4 evra kontam nije mnogo

pa probao da upload-ujem mačku pa nije valjalo pa probao neku sliku drugu treću i na kraju uspeo sa omotom štulićeve ploče između krajnosti, uneo kôd, popunio adresu, i kad je došlo do kraja neki točkić na sajtu je počeo da se okreće i nakon nekoliko minuta nije pomagalo ni f5 ni refresh ni back ni ništa, zaglavilo ko u živom blatu, da ne kažem ko jovičić u šidu

i tako prođe prilika za neki pametniji blog, a i ove patike na slici to je onaj stariji par tojest "lošiji" jer su se iz nekog misterioznog razloga crvena+zelena istrošile primetno više nego zelena+crvena, bog će ga znati zašto

i ove su sad samo za šetnje no rekoh eto da ih nosim još par puta, nema veze što imaju rupu na desnoj spolja

inače ovde je sinoć dočekana srpska nova godina uz koncert grupe divlji kesten na gradskom trgu, uprkos besplatnim pljeskavicama bilo je samo 15-20 ljudi (u vestima piše stotinak ali slika ne laže) i još piše da se zbog guste magle vatromet samo čuo ali se nije i video

pa eto, smejte se katoličkom valjevu koje je izdalo ovu "našu" novu godinu

Nema komentara:

Objavi komentar