26 siječnja 2020

na o

odavno sam hteo da napišem jedan majmunijada-blog "na slovo"
bila je neka pesma, ima garant na jutjubu, koja ponavlja istu strofu "i mama i tata daće nama dukata" i onda kaže hoćemo li na eeeee, hoćemoooo, "e meme e tete deće neme dekete" dakle svi samoglasnici su E
i preko drugog do trećeg samoglasnika sve se završava klimaksom "Na R" koji je više nego pišanje od smeha "R mRmR R tRtR dRćR nRmR dRkRtR" i sećam se da smo se kao deca uvek valjali i vrištali i pevali to r mrmr r trtr...
kontam da su to pevali 7 mladih, nema ko drugi

e pa sad u nastavku, opet o kolenu
hoćemo na o, pošto je koleno, važi?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

doklo donos som dosto monjo šotoo jor mo jo tomporotoro jodvo dozvoljovolo, bolo jo nošto molo tomoronjo oz roko s dogsomo o nošto molo vožnjoco bocoklom.

moroćo noko od slodoćoh toploh dono do probom bocoklo o vodo nokokvog frtolj tronongo, čosto do vodom do lo ćo stonjo do so botno pogoršo olo ćo borom do ostono stotos kvo.

tokom dono som onočo sošoo no 36.7°C po som so ovo vočoros opot vrotoo no 37, o colog dono oz svoko nokošljovonjo no rocomo sot, dvo, osotom onoj rozdoroćo bol no vrho bronhojo proćon okosom krvo olo noko odrono slozokožo.

bor do som vozoo brdsko prvonstvo po hojdo, nogo so nokoloko dono šotockoo...

:-D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

da ne bude da ste džabe čitali ubaciću jednu anegdotu, za pokoLJenja
bila je zima sa puno snega a mi na pripremama u Bijeloj, sa mlađim juniorima
dan-dva pred povratak, sve nas strefi neka viruščina bronhitiščina užas
a ionako je počela teška kiša tako da nismo ništa izgubili od treniranja

i uđem ja da se tuširam, taj prvi dan odmarali svi, odvrnem vrelu vrelissimu vodu, i kako ugasim tuš počnem da drhtim, pa pustim opet još vreliju
pa opet ugasim i počnem da se brišem i na pola brisanja odjednom mi se naježe noge i leđa i ja opet odvrnem najvreliju vodu i rokaj, šurenje

kad sam izmerio temperaturu ja ladno sa 38.6 nabio na 39.4, znači samo što ne proključam
sedeo malo u sobi pa mi se uvukao crv u dupe, napolju pljušti kao iz kabla (nikad nisam shvatio kakvog brate kabla, ajd creva ajd lonca ali KABLA???) i ja uzmem šuškavac onaj sto posto nepromočljiv plastikanjac i izađem na parking da operem auto, mislim kiša poliva ja samo brišem krpom i cedim je i utom nova poplava s krova se sliva i ja sve prebrišem još jednom i super

vratim se u sobu i opet pod vreo tuš onako komplet u odelu i patikama!

2 komentara: