24 siječnja 2020

kuku

čitam ovaj blog dan i po kasnije i deluje mi da je neko drugi pisao, uopšte se ne slažem sa stavovima autora.
ali šta ću, ne piše mi se sve ispočetka, pa ću ga prekopirati, da popunim još jedan dan u nizu.
copy-paste je donelo i ove neke razmake pa je svaki novi red dupli novi red, prenovi red, ni to mi se ne menja.

potreba za kretanjem je jedna jako lepa stvar ali samo dok si zdrav i sposoban, u protivnom postaje prokletstvo.

svaki dan sa manjkom kretanja odnosno nezadovoljenjem nekog minimuma te Gladi, deluje kao promašen, nepotpun, nedorečen, deluje kao kazna.

i pored toga, povećava tu žudnju da se nešto nadoknadi jer kad se nalepi dan na dan, nedelja na nedelju, taj dug naraste i stvara sve veću teskobu.

onda Subjekt počne da traži alternativne načine zadovoljenja nagona za kretanjem pa kupuje trotinete skutere helikoptere skije i auspuhe.

kad sam čuo koliko košta vozačka dozvola, rekoh jebeš motor i kamion s prikolicom, drž se B kategorije burazeru, može skuter može traktor može motokultivator, načiii može sve.

više manje.

sad mi je zanimljivo a neću da guglam, da li za quad treba dozvola za motore ili treba B kat.

jer tehnički ono je motor, samo ima 4 točka, a opet tehnički sve što ima 4 točka je četvorotočkaš kao što mu i izgled kaže pa što bi se za to polagao onaj poligon za motor nije mi baš logično.

opet zdruge strane, lepo je sve znati i sve naučiti, tako da ne treba ni od čega bežati.

kažu da je učenje novih stvari i menjanje navika ono što odgađa starenje a ja eto ne bih da omatorim preko noći tako što ću se ukopati u neki rov navika.

eto bez problema sam pored tuce 27-brzinki u kući sa 26” točkovima uzeo 2x10 sa gumama 29” debelim ko za pariz dakar, volim ja sve što je novije bolje pa ako je i drukčije, boli me uvo.

ali da volim da bacam pare, ne volem.

pa kaciga pa naočari pa sranja, kuku.

pa registracija pa servisi, kuku.

dobro benzin bih prežalio, to je ipak pogonsko gorivo, u rangu nutele i piva jbg.

pa hajd i kaciga, i to mu je neko kurčenje tipa gle kakav telefon imam e pa tako i kacigu ću da uzmem neku kao što mi je ova za biciklu, sa motivom vatre plamena požara seks droga nasilje i taj fazon.

ima onaj vic al ne mogu sad, ostaće za drugi put.

Nema komentara:

Objavi komentar