07 siječnja 2020

nema dileme

lepo je kad nema dileme
svejedno da li si zapet kao zapeta, ili kao zapeta puška, ili nisi zapet nego sapet
za ove iz inozemstva, sapet se kaže kada se stoka sapne

kada se konopcem veže iznad kopita i za rogove i kada se privuku ta dva kraja pa vo sa svakim korakom mora da pogne glavu do zemlje i tako sapet ne može da potrči niti ima volje da previše pokušava, a kad mu je glava nabijena ka zemlji onda valjda više i pase

onda ja šaljivo zamenim slovo u izreci pa kažem da sam "ko sapeta puška"

odnosno (tek sad ide drugi deo druge rečenice, izgubljen u prevodu) kad si sapet tada ti nije ni do čega i ceo dan provedeš kao taj vo piljeći u zemlju
par sati šetnje par sati vožnje i sve lagano a noge bole li bole, nešto sam prećero
sutra ću da guglam parasympathetic overtraining i kako se "leči"

mislim, nakon 42km u subotu i 43km u ponedeljak, naravno da nisam ni pomišljao da bi mi bilo pametno da potrčim barem dva cela dana, a danas je tek prvi
dva puta sam se kao nešto malo promasirao, ali kratko i traljavo, nešto kao bajagi utrljao, no svejedno su mi noge bile više nego drvene kako na pešačenju tako na 26-inčnoj biciklici pony (što je Milijana gony)

sutra bi bio idealan DATUM za trčanje jer je između božića i te nekakve slave no kao što rekoh to je moglo da nisam trčao juče, ispalo bi definitivno puno bolje
no bolje je i fazan u rerni nego dva vrapca na grani tako da, kako da kažem, nije mi žao što sam malo ubrzao radnju

iz ugla nekog iskusnog ko bi zaista pokušao da istrči 10 maratona u hladnom zimskom mesecu koji nije baš Dužina friendly, to bi išlo kao namerni negative split jer je sasvim osnovana pretpostavka da bi se organizam tokom meseca adaptirao na takav napor

... pa bi odmori trebali da budu duži s početka, bez panike da će previše posla ostati za kraj, i kad se uđe u fazon pred kraj meseca bi nešto moglo nežno i da se natrpa, sabije, posebno imajući u vidu da će odmah nakon 31.01. opet doći neka pauza od 3-5-7 dana, nebitno, pa ta završnica meseca može da bude i teška

odnosno ako bih sada napravio dužu pauzu dok se s-k-r-o-z odmorim, tačno bih do kraja meseca imao fore da trčim svakog trećeg dana:
04-06-10-13-16-19-22-25-28-31
ako ima neko ko je SIGURAN da je ovo moguće, odnosno da nije moguće, neka u komentaru napiše zašto misli tako, druga vrsta komentara me ne zanima

takođe, napravio sam početničku grešku što sam u prva dva brdska maratona nabio 1400m uspona pa sam izmučio kvadricepse, a da sam bio pametan i otrčao dve skroz drukčije Dužine mogao sam da napor rasporedim na više grupa mišića, hmmm

Nema komentara:

Objavi komentar