05 veljače 2020

belo i manje belo g

nešto su kao pretili snegom
pa se naravno svi setismo bosanca u kanadi a i mog bloga kada sam zatrpavao ulicu iznošenjem novog snega i zatrpao grtalicu na raskrsnici, mislim da je taj šofer još uvek na bolovanju

a kad smo već kod govneta, moramo da ovde jasno razgraničimo da je postojanje govneta zagarantovano biblijom i darwinovim amandmanom

elem kad je onomad majka odvela govno na psihoterapiju, moralo je na prijemu nešto da se upiše u karton pa su stavili "oseća se ko govno"

i dobro već na prvoj seansi je psihoterapeutkinja pitala govno zašto se tako oseća, a govno zavapi - svi mi kažu da sam govno, gledaju me kao govno, okreću od mene glavu, neće ni očima u mene da ugaze, DA SE TAKO IZRAZIM

i onda je tokom sledećih par seansi psihoterapeutkinja pažljivo objašnjavala govnetu kako je to sasvim normalno, eno i limunu govore da miriše na limun pa nije zbog toga depresivan, osnovno načelo je PRIHVATITI SEBE ONAKVIM KAKAV JESI

i dugo su radili na tome, opiralo se govno, ipak 20 po 20 evra davati iz dana u dan da bi ti neko objašnjavao da si govno, teško je progutati (FUJ!) a govno se nadalo objasniće mu da NIJE govno, avaj, uzalud

tekli dani, pa počne govno pomalo da jeca a majka ga drži za ručicu i kaže mu - izdrži dušo, jednom ćemo odavde izaći sa ukusom pobede na usnama (FUJ!) i ponosno ćeš koračati ulicama dignuta čela kao jedno zdravo, izlečeno, ponosno govno!

jer evoluciona uloga govneta je da drugi ljudi uvek imaju na umu koliko govno neko može da bude i onda nas to drži spremnima da se suočimo sa nekim sledećim, trećim govnetom, nikad ne znaš pa jelda, onda sretneš nekog pa kažeš VEĆE GOVNO VIDO NISAM, eto svi smo garant imali tu čast da iskusimo (fuj!) nešto slično

a kažu i da govno donosi sreću
eto meni se događalo, jednom se posrala ptica na auto a ja pobedio trku, drugi put eto koliko prekjuče samo mi neko reče PAZI NA GOVNO, S DESNE STRANE i ja brzo okrenuh glavu da ne isflekam rožnjaču ali eto i to je bilo dovoljno da nas lepo protera, pardon, potera sreća

i ko bi reko sa bronhitisom i kramponkama 26 prosek pa to je očigledno da sam sreo neko najdragocenije govno na planeti zemlji, TO MAJKA VIŠE NE RAĐA

kao što englezi imaju onaj čuveni izraz da je nešto nad-naj-nešto, pa kažu "mother of all pains", "father of all thunders" tako i ja osetih tu vibraciju "mother of all shit"
i reče bog neka bude govno i bi govno i 26 prosek na kramponkama

znači na svaku raskrsnicu neka se postavi po jedno govno, treba reći gradskim vlastima, i ima do novosadskog polumaratona da gazimo 36 prosek a ne 26, posebno što ove godine NS half pada NA MLADENCEEEEEEEEE koga je usrala ptica, usrala, koga nije nek jede govna

PS
svaka sličnost sa govnetom je namerna, ne postoji džabe ona izreka "sve su to ista govna"

Nema komentara:

Objavi komentar