23 veljače 2020

svadba!!!

šta da vam pričam
Nedeljna Dužina je prošla prema planu, čak mi ni žena nije smetala :-D
obzirom da nisam bio siguran da li je planirani krug celom dužinom asfaltiran, opet sam odabrao mtb varijantu, temperatura +15 milina

anegdota se desila čak i pre nego što smo pošli
gleda Tašta dve bicikle naslonjene na kuću, pomno ih analizira, i usklikne NE IDETE SKOTOVIMA??? (scott)
a ja uzeo GT jer neću džabe da drndam profi scotta od tisuću evra već hoću da ga čuvam za teške planine letos, a Lola pak zašto bi vozila lošiji od svoje Meride, koja je takođe "comp" serija i verovatno najbolja Merida u gradu, neće cura da se muči jelte

kad sam prošli put išao "solo" na istu stranu (99km) ispao mi je 22.5 prosek, doduše bilo je puno snega pored puta i samo +8°C, a danas smo napravili 21.5 prosek na samo 12km kraćoj stazi (87km) ali sa isto uspona jer je sav onaj moj dodatak sredinom januara bio po ravnjikavom terenu.
nisam očekivao takvu statistiku ali samo sam par puta prošao tom prečicom pa sam zaboravio koliko je mahnito gore-dole

ako je verovati prognozi,
sledeći dani će imati maksimalne +10, +18, +14, +3 (??????)
iz čega je više nego očigledno da ću sutra opet malo trčati i posle utorak verovatno opet na bajk, odnosno ako bude zaista +18 možda se tu uglave i trkačke varijante
nebitno, od srede kažu kiša ali preživećemo
samo da dođe mart, dani su već duži, sunce je više, klima radi svoj posao

NEGOOOOOOOOOO...
:-D

224 dana do svadbe!
ehsklusivna informacia!
sutra idem kod krojača, da mi sašije pantalone.
jer ove iz radnje su po novom kalendaru simetrično skrojene, a ja volim kad me krojač pita "u koju nogavicu ide Gvozden, da je ostavim širu?"
onda ja kažem "u desnu!" a on me zadivljeno pogleda jer 99% ljudi traži širu levu, pošto im se od silnog drkanja Gvozden iskrivi na tu stranu, ali ne bih ja bio Ja kad ne bih bio poseban jelte (srček)

e sad, ja navijam da bude u Bačijama tog 4. oktobra, ali ima još par ponuđenih varijanti pa ćemo još videti, čisto sumnjam da će me uključiti u glasanje.
jedino što je bitno je da sam ja jedan od najvećih faktora usaglašavanja dve zaljubljenosti tako što sam im jezivu prošlost šutnuo u dupe tamo gde je zaslužila, značiiii ne moraš me ni za kuma ni za starog svata ako nemaš brata, moj život na planeti se prošle godine više nego isplatio i to je mladencima lepši poklon od svih koje će dobiti na svadbi za ta pomenuta 224 dana, ŽIVELI!!!

Nema komentara:

Objavi komentar