11 veljače 2020

u-u-u-u-u-u teške boje

znate onu sliku smešnu parodičnu na račun neo maratonaca
neki crtež kao iz stripa gde neko trči okićen sa 66 gadget-a
e pa tako ja danas, dobro naočari nisu baš gadget ali jesu pomagalo,
kačket manje više, jebiga zbog kiše,
ispade stih, mada ne haiku,
pa traka za puls ona grudna da ne kažem holter,
jer puls na zapešću greši kad je pljusak,
pa gps sat koji to sve snima,
i na kraju umesto mobitela kojeg je teško pipkati po kiši
poneo sam goPro kamericu

i tako škljocao škljocao
dok nije iscurila baterija koju sam ionako dopunjavao 10 minuta pred polazak, pa na koliko god % stigne, "zauvar" je
eno okačio sam na stravu čitav foto album

prvo nije htelo da mi se sync kaže prazna baterija, tojest ajfon kaže da ja u gopro prazna baterija, sunac ti žarki ajfon je kanda proročica kasandra neka
a BIIIIILO JE SLIKA! (buuuuhuhuuu)
pa sam dopunio strujom kameru jelte


noge umorne zbog dosta posla ali barem sam se obogatio, boli me dupe
bitno da sam otrčao krug koji sam hteo, lepo se obukao, nisam zebo
OPRAO I ČARAPE, NAPOKON
krećem na trčanje a ove helanke mi malo pokratke, dovikuje Lola za mnom - nisi sastrugao one fleke od blata sa čarapa
ja pogledam a ono uopšte nisu fleke od blata nego od sasušenog znoja još sa one bici-vožnje od pre neki da
TAMAN ĆE SE OPRATI NA KIŠI
rekoh eufemično

i tako
neću pominjati zmijsko legno nerotkinja danas, pravimo pauzu
išla Lola u DM da kupuje neke šampone i to je najbliže što smo im prilazili od vikenda
imam zato za sutra novu anegdotu tojest nastavak onog skeča od pre par dana, biće ovde smeha za izvoz

Nema komentara:

Objavi komentar