08 veljače 2020

gvozden II


šta da vam pričam, rečeno - učinjeno
Gvozden je dobio svoju prvu radnu verziju profilke
tipujem da je i Gvozden neki vatreni znak, kao i brat Zara
šlag na K..... (krofni?) je bio što sam jajcetom obišo oko legla nerotkinja, možda sam im tako uvračao nešto
u svakom slučaju ne očekujem procenat pu-pu jel tako Zaro pobratime

a i gore sam namestio kursor tačno navr štrcaljke, inspiracija prosto sama dolazi kao mlaz iz vodenog topa
pođoh da napišem pištolja ali nećemo vređati Gvozdena jelte

inače pre ovoga sam otrčao kružić od 15-ak km, noge su oporavisale od onih početnih dečijih bolesti i zatezanja, sve je prošlo oke pa čak i malo bolje, da ne kažem preoke
sada žurim u ovo subotnjo jutro da stignem na fijaker, burazer (Zara) će me odbaciti negde do Dragijevice pa ću dalje već nekuda dotrčati nazad kući
njiiiiiii

Nema komentara:

Objavi komentar