10 veljače 2020

bilo je doručka

za doručak neki grčki stoner rock, znao sam i od ranije da grci imaju baš kidačkih bendova
šteta što mi se odmah jutros ne žuri na trčanje, ovo baciti u slušalice i rasturiti se za sve pare, eh, ali treba posle sedeti na poslu dok krv plače u listovima i svađa se s gravitacijom, neka fala, malo ću da promešam aktivnosti kao karte i da prebacim sve tamo gde će se najbolje osećati

kontam da će nebo da odluči, ako bude previše sivo neću ni kretati nigde biciklom jer ako nešto mrzim to je zavirivanje po oblacima i procenjivanje da li će iz onog da krene da se cedi nešto ili će iz onog ili neće i uglavnom pokisneš pa se pitaš ko ti je kriv.
i da te pitaju pa jel bar bilo vedro kada si krenuo, jok, ti kažeš ma biiiilo je oblaka.
a iako je prošla nedelja nakon bronhitiščića kilavo počela, moram reći - bilo je i trčanja, nije da nije.
tačnije, ima tu jedna anegdota, mnogo smešna, ne znam koliko ću uspeti da je prepričam.

naime ima u gradu ta jedna luda, svi beže od nje ko đavo od krsta
i sad, grdila je majka što je varala verenika pa je ovaj ostavio ko zadnje govno, pitala je - što si pričala po gradu da nije bilo ljubomore jer nije bilo ni ljubavi, što si bila s njim ako nije bilo ljubavi?
- BIIIIIILO JE LJUBAVI, zavapila psihotičarka na sav glas, i to kad njena majka prepričava po gradu, taj plačni vapaj, to svuči toliko smešno da se upišaš

i sad smo mi uhvatili foru, ima godinu dana, kad zafali mleka ja zaplačem BIIIILO JE MLEKA, kad pogledam po stepeništu pa vidim kako nosim tri ista para patika cele zime ja kažem NEMAM VIŠE ŠTA DA NOSIM A BIIIIIIILO JE PATIKA, i maltene na svaku temu možeš da zakmečiš kako je nečeg bilo i treba pogoditi taj plač taj kmeč i eto smeha do suza da se utopiš u njima

evo sad sam u trenu zaboravio šta sam jeo a znam da je bilo doručka, biiiiiiilo je doručka!
i pio sam belu kafu, biiiiiilo je bele kafe!
i dvopeka, biiiiiilo je dvopeka!
i namaza onog specijalnog što pravim kad sameljem kikiriki pa dodam maslinovo ulje i uvek neku zvrčku ubacim da bude svaki put drukčiji, biiiiiilo je namaza.
ali više nema, sve smo pojeli jutros.
a biiiiilo je namaza, šmrcccccc...

Nema komentara:

Objavi komentar