15 veljače 2020

wiki wiki

opet sam otvorio wiki mejl i današnji članak je posvećen američkom stručnjaku i astronautu koji je poginuo prilikom probnog lansiranja apola 1
za mesec dana je trebao da napuni 32 godine, a eto, došlo je do nekog kratkog spoja u kabini koji je prouzrokovao ogromnu vatru i iako su svih trojica bili *uglavnom* zaštićeni odelima pretrpeli su nešto opekotina ali su se na kraju ugušili jer nisu uspeli da otvore neki emergency prozor
jbg
ne gledam to sam strane prestiža i hladnog rata nego mi je tužna činjenica da je stradao jedan očigledno vrhunski stručnjak čije je znanje u budućnosti moglo pomoći tom celokupnom programu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

inače ovde je u Valjevu sinoć došlo do novog (pokušaja) trovanja pasa što je samo potvrdilo moje pretpostavke da je prethodno bombardovanje vestima (posebno na društvenim mrežama) poslužilo samo tome da 1) psihopatama da lepu ideju kako da se otarase svega što im smeta (doduše psihopatama sve smeta, ali su psi najlakša meta) i da 2) ih ohrabri da ponove zločin jer se svuda naglašava kako policiju boli dupe da se bakće tim stvarima

dakle bingo, ideš gradom i bacaš otrov spokojan da te niko neće dirati ni proganjati, plus završiš u svim vestima kao N.N. akter, dakle toliko bolesnih snova ispunjenih odjednom, raj na zemlji
meni je život puno manje stresan otkako sam iz života odjebao skoro sve lokalne zaštitarke jer su to uglavnom neki teško iskompleksirani likovi kojima je povremena brigica o životinjama samo terapija protiv nekih psihoza, pa ako su me svojim neurotičnim ispadima prisilile da se sklonim, sada neka rade bez mene, znaju da će im biti pet puta teže ali uživam u tome što će to imati na umu dok se maltretiraju a ja sam svoju energiju već okrenuo da druge strane, meni humanost nikad nije bila terapija

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nakon jučerašnjeg Treninga sam imao minimalnih problema sa kolenom i skočnim zglobom koji su mi ovaj put delovali kao da svi kreću od tog istog živca koji prelazi preko kvrge butne kosti i dalje se preko spoljne strane kolena spušta do skočnog zgloba, proizvodeći neke impulse koji podsećaju na klecavost i nestabilnost

jutros je za divno čudo sve u redu, malo sam osetio nešto u skočnjaku ali ništa alarmantno no za svaki slučaj ću neki sledeći Trening ostaviti za sutra (nedelju) a danas ću se "aktivno odmoriti" i malo rekapitulirati jučerašnji Rezultat

s jedne strane sam veliki Pobednik jer sam do kraja izgurao programirani trening, iako mi je pet puta usput došlo da dignem ruke (dignem NOGE? haha!) od svega jer mi je prosto delovalo stoput teže nego što sam očekivao, a s druge strane sam malo i popišan jer sam uz toliki trud naravno nezadovoljan lošom brzinom, koja uz visoke pulseve verovatno sugeriše da mi je opet palo gvožđe

bumo vidli

Nema komentara:

Objavi komentar