10 veljače 2020

burazer, +1


Na kraju će pored svih ovih burazera narod mene prozvati Burazer, ladno.
Prvo ide anegdota, ovako đonom, a posle ćemo sve ostalo...
Dakle:
ANEGDOTA

U školi je rekla da je boli stomak
Sani i Senadi da je čeka momak
ukrala je kusur, sjela je u voz
otišla u Sarajevo na Rock marathon

Vraćamo se stazom od manastira ka Užičkoj magistrali,
i na par kilometara od vrha nailaze iz suprotnog smera
(ka jedinoj kući malo niže na tom brdu) dva čoveka.
Razgovor teče nekako ovako:

Stigla je u šeher s februarskim snijegom
maštajuci da se poljubi sa Bregom
ali ljepom Goranu nije vidla kuću
na šanku na Skenderiji naleti na Žuću

ja - auuu, ala je ovde bilo gusto kad je pre par dana zavejalo, jedva prođosmo kroz ova 3-4 smeta, mogu misliti kako je onda izgledalo
čoveci - e a baš tada kada je ona vetrina zatrpala snegom sve, e baš tada smo mi prošli uzbrdo
- auuuuuu
- jašta
- svaka čast, bogme čupavo na brdu
jedan od čoveca - znam ja tebe, jednom si trčao ovuda a ja te nizbrdo prošao biciklom
(tu ja malo u čudu, mislim čudna mi čuda NIZBRDO prestići nekog ko trči)
- opa bato, trčim ja ovuda često!
- AMATER PRESTIGAO PROFESIONALCA!

Reče da je i on iz popularne grupe
nakon kraćeg uvoda ščepa je za dupe

šta bi reko otac, šta bi rekla majka
šta bi reko buraz, život nije bajka

(značajno se smeje, ponosan malo što me je jednom eto prestigao, a očigledno i prezadovoljan što tako blisko razgovara sa nekim koga doživljava kao selebritija)
- ahahaha, ćeraćemo se mi još!
(udaram još dva stepenika prema bliskosti, sad smo maltene ortaci, već smo 20m daleko, mi polako odmičemo uzbrdo a oni se spuštaju makadamom)
- "$#%$&%(&?)* BURAZERU!!!
(nešto je izgovorio što nismo shvatili, ali zaprška "burazeru" kida)

Mala slatka rokerka, nađi pravog čovjeka
zidara il' molera, bjež' od ljutih rokera
srce će ti slomit, djecu ti poklonit
moraćeš ih poslije preko suda gonit

to je bilo poslednje što smo čuli, Lola kreće da me prca
- AHAHA, IMAŠ JOŠ JEDNOG BURAZERA,
SVAKOG DANA DODAŠ PO DVOJICU MINIMUM
- šta ću kad sam popularan, pola grada se sa mnom pobratimilo?
- da, teraj dok ne pokriješ svaku ulicu sa po jednim BURAZEROM.


ajd, barem Zaru nisam sreo, nek prođe jedan dan bez njištanja.
a ni ostale bivše, privremene, i polubivše, valja predahnuti od te armije burazera.
ustrčao 6.5km, strčao 7km, preplaninario 4km, još malo biciklom pony (što je Milijana gony) i može se reći da sam lepo iskoristio ovih iznenadnih +15°C
vetar nas je satro uzbrdo ali bože moj, zbog toga je i trening bio kvalitetniji

Ona neće ko ostale curice glupe
završiti s barabom iz lokalne metal grupe
ne dajući sumnjivima ni da je povezu
izgubiće zadnji lokalni za Brezu

Lola je već šmeknula par segmenata gde su ženski rekordi tipa 10 km/h na trkačkoj a ona uzišla 8 km/h ponikom od 15 kila u jakni po ovoj oluji, haha, biće tu proletos zanimljivog preslišavanja lokalnih šampionkinja

a kada padne noć, u pustom mraku, sve od veselja su, nogice u zraku:



Ostala je sama bez momka i novca

kako sutra ujutro pogledati oca
podlugovi tuguju, noć je bila kišna
nigdje Zdravka Čolića, niti njemu slična


Nema komentara:

Objavi komentar