14 veljače 2020

Love It To Death

ranijih godina mi je često blog počinjao čitanjem wiki daily emaila, onda ili pogledam o čemu je dnevni članak, pa dalje pišem inspirisan time o nekakvim asteroidima, vojnim pučevima, potonulim podmornicama, opskurnim predratnim rvačima, ili ideju nađem u izreci dana.

na dan zaobljenih mi je izašlo:

Love It To Death

kao naslov rok albuma iz 1971 valjda, i sad sam to pustio na jutjubu dok pišem ovaj zaljubljeni blog, mada mi podosta mlako zvuči ovaj "rock", nekako pola pola pop rok, šta znam. možda na koncertu ovo može da zvuči kao rokačina, da se doda još jedna gitara ili nešto, više pedala heh, da bi zvučalo manje isprano i straightforward, ovo je suviše vokal oriented.

nakon dva dana polu-odmora danas bi trebalo nešto jelte TRENIRATI pa možda 14km tempa bude dobra ideja, jer je 14. u mesecu a mesec se zove febbraio što sam već objasnio da znači GROZNIČAVI, dakle moram se grozničavo truditi da barem 14km otrčim u ritmu polumaratona pa da vidim iz kolikih govana treba da se čupam.


kad smo već kod zaljubljenih moramo se setiti da kao i svake druge, i ove godine imamo neke nove zaljubljene koji će slaviti, i one grozna-loša-zla koje su svi ostavili i degažirali u pi$du materinu pa im je danas crna tačka u kalendaru, još ako sretnu neke nove zaljubljene kako se vozikaju dal na 4 dal na 2+2 točka a ispod neka žuta prevozna sredstva, kud ćeš većeg jada. 



a krenula je i sezona švaleracije sa ovim otopljenjima, nema šumarka na rubu grada bez parkiranog auta zamagljenih stakala.

Nema komentara:

Objavi komentar