07 veljače 2020

Gvozden

radi se o tome da sam hteo Gvozdenu da napravim profil
eventualno na fejsu da mu napravim fan pejdž, hm?
svi mi znamo ko je Gvozden, kako ono reče Vudi Alen, ne pucaj mi u mozak, to mi je drugi najvažniji organ
a prvi je Gvozden jelte
i počeću na blogu da pišem kako smo Gvozden i ja trenirali, jer mi smo od rođenja kao jedno, kao sijamski blizanci
čuj KAO

i sad smišljam opis te stranice, da li da stavim "zamišljena ličnost" ili "lik iz crtanog filma" ili nešto treće, malo mi je neprijatno da stavim "javna ličnost"
možda za koju godinu kad me uhvati klimaks i pustim konjski rep i kupim motor (jaooo motoooorrrr) eventualno gitaru (jaoooo gitaraaaaa) dobro rolere neću, toliko pući neću nikad, e onda ću da ga prepravim u Public Figure
već sam mu osmislio i cover photo ali to ćete ako bog dadne da vidite popodne, moram da sačekam mrak da to nacrtam a videćete i zašto a ne samo kako

no pre toga odosmo nas dvo'ica na trčanje ono prâvo, gledaću da bude malo uzb malo nizb da još koji dan odmorim ove lože tj ne baš lože nego dole one sajle što idu iza kolena, e to me malo secka
ne mogu da verujem da je tuce dana bila tolika pauza da bi me išta bolelo od 6+10km tempo trčanja u dva dana ali hajd, kod mene je izgleda sve moguće
ajmo Gvozdo pobratime u akciju

još ako sretnemo vočića Zaru i negde usput zajedno zapevamo "nas tri brata oba ratujemo", pa savršen dan

Nema komentara:

Objavi komentar