07 veljače 2020

halusinasija

Brate led gde ne treba a nema ga gde treba
Znači po stazama šumskim sneg levo sneg desno a po sredini potočić
E tu mi je trebao led
A po asfaltu malmalo pa se uhvatio ledić nako pokorica samo
E tu mi nije trebao
Na stepenicama viš manastira jedni tragovi ka gore, jedni ka dole, i još neko silazio samo do prve pečurke pa se vratio na asfalt
A mali asfalt za manastir još i najgori, dva traga od točkova i okolo sneg, a ti tragovi negde cure bljuzgavo a negde i oni led
Znači najgori mogući dan za trčanje
Nije čudo što sam veći deo prepešačio, taman odmorio nogice za danas
Sad su mokre moje bele none
I spuštam se u Popare i ide ka meni fijaker, lepi Zara vuče čuju se potkovice klac klac a pozadi žena i beba umotani u ćebence ko sa neke božićne slike u boji
Ja viknem des buraz, Zara kaže njiiii
Ja kažem lakše se ide bez one mamuze jelda a on ozareno meni njiiii njiiii
Njisnuo dvaput i odoše dalje kroz život tako zajedno i srećni
Milina videti, puno mi srce bilo, samo jedno pivo popio uz večeru eto dokaza

Nema komentara:

Objavi komentar