06 travnja 2021

back to the basics but not asics

nisam očekivao ništa obzirom na prognozu, ali baš ništa
ponedeljak je bio najavljen sunčan, meni dovoljno
eksperiment sa kratkim gaćama na +15 je prošao odlično, iako čak ne verujem ni da je stiglo do 15, jer sam u najtoplijem delu dana prelazio preko 600m nadmorske i na samo desetak kilometara od 1000+ visokih planina ukrašenih snegom
plus vetar, hmm


i rekoh, da ja roknem stotku u taj lep dan i posle mogu par dana i da prespavam
pametan je medved kad kaže probudite me na uskrs
i onda vidim jutros da ništa ne pada, pa ni sneg
kao nešto +8, u najavi zahlađenje
krenemo na +7 vratimo se na +5
posle onih brdskih 96km juče, što preračunato u ravno dođe bar 110 a preračunato sa mtb-a na trkačku dođe barem 130km, izađe mi i danas na onom lošijem mtb-u nepunih 50-ak

nakon ručka i malo grejanja, to mi se nikada ne događa ali eto izuzetka, metnem da ja kuvam kafu
i par sati nakon kafe, rekoh da odem pred mrak malo da otrčim
napravim neki krug od 12km s tim da sam uz neku strmu prečicu uspešačio pa odozgo s vrha nastavio trčanje
tako mi je ispalo 2km uphill planinarenja i 10km trčanja
nosio sam one Brooks Pure Cadence, pola broja manje no nakon operacije i stanjivanja jezika će moći da posluže još par stotina kilometara 
(njihove sestre Pure Flow sam uveliko iznosao, takođe operisane)

tako u prvih 6 dana aprila imam 53km trčanja (i tonu bicikle) s tim da sam tih 53km skupio u 4 izlaska pa je to oko 13km po trčanju, ali zato podeljeno na 6 dana imam jedva 9km dnevno, verujem da će naredni hladni dani da to preokrenu prema murakamijevskih 10km/dan

Nema komentara:

Objavi komentar