19 travnja 2021

svaki pad je bio let

19.april 22:34 - Sunce ulazi u Bika
eto još pola dana pa ćemo se otarasiti Ovna, ko je koga blokirao a koga nije, od sutra će biti po onoj narodnoj nema kajanja
hteo sam da zapišem nešto smešno što sam sanjao ali to mogu i na fb stranici jer je više tip zajebancije za tu publiku tamo
a juče me uhvatila kišica na drugom trčanju popodne, tj nije bilo baš neko trčanje nego sam više manje potrčao dok sam odmakao od grada pa sam posle malo bauljao iznad pruge i tražio neku prečicu, eto iz fazona

vidim ispred sebe mokre stene kako proviruju kroz zemlju i lišće, i skontam da su isuviše hrapave da bi bile klizave.
ali avaj one papuče od salomon xr mission koje su napravljene kao 2-u-1 a realno su nula-u-jedan jer su teške i krute za cestu a klizave i glatke za trail, ladno su proletele kao da sam stao na led i ja sam tresnuo nekako bočno na padinu.
dupe mi je ove zime posebno pojačano salcetom pa nisam osetio neki veći potres ali sam u nešto udario vrhom ramena koje mi se za tren skroz ukočilo.
u trenutku pada, dok sam još leteo, izviknuo sam JAO, a kada sam se prizemljio, dodao sam SAŠA!

obično je prirodno u takvim situacijama opsovati, i sâm sam ko zna koliko puta viknuo marš u p.m. ne znajući ni koga to tačno teram ni u kojem pravcu :-)
sada me pak iznenadila ta reakcija, i taj ton koji nikada ranije nisam čuo.
kao neki prekor, kao da sam se okliznuo u čistim pantalonama, tresnuo u blato, i da je bejbisiterka iza mene povikala SAŠA! u smislu - opet si napravio neko sranje.
i posle toga mi je (uz bol u ramenu) još dugo odzvanjao taj ton u glavi, i prebirao sam ko bi i iz kojeg razloga mogao tako da vikne.
nije tu bilo toliko prekora, već nekog iznenađenja, kao da je taj što je ugledao prizor ostao zatečen neočekivanim, pa je prekasno viknuo ŠTA SI TO URADIO jer je zakasnio da vikne na vreme i nešto spreči.


u svakom slučaju nisam se nikada samom sebi obratio tim tonom i uveče sam kad sam legao još neko vreme prebirao po likovima poznatih ljudi, da vidim da li mi je neko od njih anđeo čuvar.
razmišljao sam kako takva reakcija pristaje ovom, onom, onoj, no slabo sam uspevao da pronađem savršenu osobu.
pokušaću danas na treningiću opet, možda mi se posreći.

Nema komentara:

Objavi komentar