25 travnja 2021

verski praznici i maslačci

zadnje tri vožnje su mi bile sve sa preko 1000m uspona, iako nijednom nisam išao bukvalno na planine, nego su sve bile turice od oko 45km tu po okolini.
no očito je dovoljno krenuti ka brdima pa gde god bilo, i već se po okolnim obroncima i brežuljcima nakupi pozamašne visinske razlike.
sad opet razmišljam šta mi je najbolje činiti, opet iskoristiti još jedan lep dan za vožnju ili ipak konačno malo potrčati.

(evo šta sam juče usred vožnje izgovorio u telefon, koji sve prevodi na hrvatski haha)
"U nekom davnom blogu prije dosta godina napisao sam kako bi mi odgovaralo da imam neku sekretaricu koja će da trči za mnom i zapisuje moje blogove ili razmišljanja recimo i evo sada se pojavila ta neka aplikacija ili kako god se to zvalo pretvaranje govora u tekst i dogodilo se upravo to o čemu sam maštao da mogu da prosto nekome to jeste nečemu ispričam sve što mi je palo na pamet i da to kasnije prosto prekopiram. Svejedno je da li pričamo u poruke ove SMS ili da na bilo koji drugi način beležim glas ali eto posrećilo mi se i evo sad pričam i uživam ništa ne tipkam što bi rekli..."
(You sent Yesterday at 16:54)

trenutna kilometraža na trčanju mi podeljeno na 30 dana aprila iznosi 5.7km dnevno, a u jan-feb-mar sam imao 8.2 - 5.8 - 7.2.
što bi značilo da mi je godišnji prosek ispod 7km dnevno,
u principu je sve stvar rutine, ako bih svakog jutra odjurio na mini trčanjce, umesto što se zaletim da doručkujem pre nego što sam stigao da ogladnim, verovatno bih bio i zdraviji i brži-viši-jači, ali eto.

tko zna, možda pokušam nešto i da promenim.
sećam se jedne akcije na fejsu, zvalo se petkom u 5 i trebalo je svakog prvog petka u mesecu otići na trčanje u 5 ujutru, i okačiti fotku.
onda ja odem na brdo južno od grada i odozgo slikam izlazak sunca, onda to drugima bude fora pa sledeći put požele da i sami izađu u to suludo doba.
ako te neko ko je bunovan krenuo na posao pita kada si to ustao ako već trčiš, onda mu kažeš da si pošao sinoć u 23h jer treniraš za noćni ultramaraton.


evo koliko je sunce visoko sada, u odnosu na najvišu tačku prvog dana leta.
a ima fore i da se produži dan u oba pravca.

tako da eto, sedim za kompjuterom kao dokona popadija, umesto brojanice okrećem kartu u svim pravcima i tražim neku inspirativnu kombinaciju auta i bicikle, ili auta i trčanja.
pa ćemo da vidimo šta će ispasti jelte.
svi se bunili da je grozno vreme nakon što su stavili letnje gume a nama još stoje zimske, neće se valjda istopiti od dve vožnjice.

Nema komentara:

Objavi komentar