12 travnja 2021

duolingo

smarao sam sa naslovima jednočinka dvočinka a danas sam evo napravio mali duatlončić pa se setio ostatka tih duo naslova jer sam pre neki dan skinuo app duolingo i krenuo da učim španski kao podrška drugarici, naime ona je morala nekog da pozove u aplikaciju da bi mogla da nastavi da uči besplatno pa je tako kolateralno i mene upisala u školu.


(ujutru trčao 16km, popodne vozili 60km po brdima, tek sad kontam da lola na ovom lošijem mtb-u ima flight sedište koje više vredi od ostatka bicikle, jedina mu je mana što mora onom specijalnom pomadom da se maže pre svake zime, ali ovo sa duolingom je zanimljivije)

i tako mene pita aplikacija znam li išta španskog, da ne krećem od nule, i tu se naložim kako ću sad da preskočim nekoliko lekcija i da prestignem lolu koja je počela pre sedam dana na poziv iste te drugarice koja nas zlostavlja.

i tu mic po mic ubodem ja ovaj odgovor onaj odgovor, nešto povežem sa italijanskim nešto se setim iz nekih pesama a pre pojave kablovske sam dosta biciklizma pratio preko tve tj na španskom i ispadne da ja sasvim solidno umem da se uključim tamo na pola školovanja, čak mi je aplikacija nešto i čestitala.

e ali sad pošto ja u stvari ne znam španski, kad su krenule lekcije ja pola lekcije razbijem bez razmišljanja a pola lupam kao maksim, pa me onda vraća iz trećeg u drugi razred pa ponavljam časove i tako sam se smorio od španskog, bilo bi bolje da ga znam i da osvajam one medalje i pehare nego ovako što ga ne znam pa me aplikacija mrcvari.

i tu mi stizalo hej alehandro (a ja se prijavio kao ALEJANDRO!) hajde malo da učiš da ne prekidaš niz, hej alehandro preskočio si dva dana zaboravićeš i ono malo što si naučio, i još neko vreme su me moljakali i tek juče stiže skrušen email kaže hej alehandro izgleda da ovi mejlovi putuju uzalud pa ćemo prestati da ti ih šaljemo :-D 

sad ne znam da li da krenem skroz ispočetka ili da pokušam da nastavim gde sam bio, narednih nekoliko dana je najavljeno loše vreme pa ću imati više fore za te časove, sigurno neću jezditi biciklom po 4-5 sati naokolo. 
treba i neke silne opreme da okrpim i zašijem, barem 5 bici gaća mi se rašilo tamo na spoju onog umetka a inače su sasvim nove, samo to da se proštepa što je par minuta ali me mrzi.

Nema komentara:

Objavi komentar