24 travnja 2021

bumo vidli a možda bumo i trčali,

evo kako me juče telefon "obradovao" stvaranjem albuma po nekakvom algoritmu sličnih i grupisanih slika, a u zadnji čas sam ipak odustao od trčanja pa će očigledno i ovaj mesec proći više nego mršavo :-(
naime zbog predugog sedenja sam nešto nažuljao u dupetu pa mi se stvorio neki osećaj bola/grča sličan onom kad malo istegneš ložu pa te žiga kuk (zglob kuk, ne ono što ljudi zovu kuk jer je to uglavnom bok i nalazi se na skroz drugoj strani sveta).
a nema ništa neugodnije nego kada trčiš sa nekim osećajem da nešto nije u redu, volim kada mi sve štima.

na bicikli pak nemam taj problem pa sam nakon srede (trčanje + bicikla) i četvrtka (duža bicikla sa 1000+ metara uspona) petak opet provozikao mtb po okolnim brdima, a zbog hladnoće nisam išao iznad 720m nadmorske mada sam bio nadomak "pravih planina".
u najavi je bilo sunčanih +15, nemam pojma koliko je bilo malo iznad grada no kad natrefiš da se negde penješ uzbrdo sa vetrom u leđa, bilo je čak i pretoplo, dok je pak naravno na par najvećih spustova morao da naiđe oblak pa je bilo malo i prohladno.

uspeo sam da pronađem jednu novu prečicu koja povezuje dva groblja (!) i da skontam jednu drugu prečicu, seljak mi je objasnio da treba proći kroz dve livade ali da nije problem da se sastavi gornji put sa donjim, kaže idu tuda i traktori, tih 200-tinak metara.
tako da to mogu neki sledeći put, bumo vidli.

danas pak imam nekog posla tehničke prirode pa ne bih trčao ujutru i onda radio napregnut, a ne bih trčao ni posle jer neću biti najodmorniji mogući, što opet znači da će mi i subota i nedelja najverovatnije proći brz trčanja.
u stvari za nedelju još mogu da vidim.
a mogu i danas možda nešto da iskombinujem, do/od nekle biciklom pa tamo da otrčim, bumo i to vidli, tek sad mi je palo na pamet.

PS
dok sam otišao da oribam pleh od pite već sam zaboravio i da sam pisao blog a kamoli šta sam pisao.
sedam sad za kompjuter i čitam ovaj zadnji red i obasja me neka svetlost velikih ideja direktno s neba, JAO, DA, mogao bih negde biciklom pa odatle na trčanje, kako sam se samo toga setio?!
a bilo pre pet minuta.
idem da guglam neke suplemente za mozak.