09 travnja 2021

dvočinka

nisam stigao da napišem redovan blog jer pola dana nismo imali struju, nešto je izgorelo na ćošku ulice :-O
iz nekog neobjašnjivog razloga koji je lako objasniti, opet sam počeo da zanemarujem trčanje.
rekao bi čovek, pa šta ti je teško, ujutru dok je još prijatno i netoplo i dok se sunce nije previše podiglo, odeš pola sata, sat, pa posle celog dana radi šta hoćeš.
ideja i jeste bila slična ali je rekoh struja nestala još u pola noći pa mi je bilo malo glupo da odem na trčanje sa kojeg se vratim stoput više oznojen nego sa bicikle, onda bih morao da se tuširam pred posao, rekoh bolje nek ostane pun bojler vode koja se polako hladi jer će u toku dana zatrebati ko zna koliko puta, a ne da sve potrošim odmah u zoru.

tako sam 7. u mesecu imao 63 pretrčana km, i ostaće na tome evo do 10. u mesecu, pa kontam da bih sutra ujutru (subota 10.04.) mogao malo da otrčkaram ako me nešto jako važno ne omete, nedostatak volje na primer.
fali mi 7km da zaokružim na 70 u aprilu, heh.
subota će biti i dan za kratke gaće i duge rukave, neophodna doza de vitamina stiže u ovaj željni organizam.
nedelja je najavljena čak i do +20 a ponedeljak i do 23, e to će biti dan i za kratke gaće i kratke rukave.


sve u svemu, trebao bih da budem zadovoljan sa ova dva dana bicikle, čim ne stižem da natipkam blogove to znači da sam ostao do pred mrak u brdima a to pak znači da sam se sit navozao. 
izaći će ova nedelja preko 400km koliko vidim, skoro sve na novom 29-inčeru.
u utorak bih mogao i da operem zver, dosta je prašnjav, nema smisla.

Nema komentara:

Objavi komentar