21 travnja 2021

svašta ništa

s ponosom predstavljam novu epizodu serije Kako sam se smrzo ko prečka.
s tim da se juče nisam smrzo nego sam samo pokisao ahahahaha.
paaa, čim napokon očistiš i podmažeš bajk, zna se šta sledi.
umesto jutarnjeg trčanja mi je dopalo pomenuto sređivanje bicikle jer mi je nakon poslednje vožnje ispustila guma.
misterija je kako sam uspeo da pređem zadnjim točkom preko dva trna, a ne prednjim. 
kako sam tako uspeo da iskrivudam, i gde, samo nebo može znati.
loš događaj sam iskoristio tako što sam nakon dva dana buljenja u izduvanu gumu rešio da kad već menjam jednu izduvam i drugu, pa sam stavio zadnju napred a prednju pozadi, jer su se vremenom sa nekih 3mm krampona istrošile na 2mm i 1.5mm, zadnja naravno više, i sada sam tu istrošeniju stavio napred pa će za godinu dana obe biti jednako ćelaste, više manje.

drugi dan zaredom sam uleteo u sive oblake i sukišicu i opet promenio ideju i opet otišao na drugu stranu, s tim da me je juče i na toj drugoj strani dočekao novi talas sivila pa sam pod drvetom izblejao desetak minuta jer nisam imao kačket da zaštitim naočari.
a čudna mi čuda.
kao za inat, kada sam bio na samo par km iznad grada, pojavilo se plavetnilo nad plavetnilima i naredna tj poslednja 3 sata dana su protekla u božanstvenom sunčanom vremenu.
taj period sam iskoristio da ručam, pijem pivo, i gledam kroz prozor.
napravio sam i puter od kikirikija koji nije od kikirikija nego od indijskih oraha.

onda su me pozvali u Gigatron da podignem 128gb karticu za kameru, a pre vožnje su me zvali u WinWin da podignem karticu od 64gb.
na jednom mestu je jedna bila jeftinija a na drugom druga, otud logika.
a različite su jer svaka kamera ima maksimum koliko prima.
sada smo opremljeni kao alkatraz, u dvorištu četiri psa, a u kući stalno uključen mobitel koji ih nadzire dok pored njega sedi mačka i pažljivo bulji u sve što se pomeri.
ako se neki pokret slučajno ne snimi na kameru, pitaćemo mačku šta se to desilo u međuvremenu. 
realno ništa u dvorištu ni nemam tako dragoceno osim džukela, a koliko su neposlušni sve nešto mislim da bih samo obrisao snimak ako neko uđe i ukrade bar dvoje.
paz da ne bih trčao u policiju.


jutros sam pak požurio na trčanje jer su najavili pljusak oko podne.
naravno pljusnulo je dva sata ranije pa sam pokisao i doleteo nazad kući kao ispaljen iz cirkuskog topa.
skraćeno trčanje plus skraćena vožnja popodne će zajedno ispasti kakav takav polu-trening.
zašto skraćena i vožnja?
pa zato što me je ova klima istrenirala da više ni ne očekujem.

Nema komentara:

Objavi komentar