08 svibnja 2022

nije sve crno ili belo

ponešto je i sivo!
samo da nije nebo!
danas sam imao nekoliko ometajućih faktora koji su se udružili da mi zeznu dan ali nema veze, i ovako sam recimo zadovoljan.
to što je duvalo, ne smeta.
međutim iznad 600m nadmorske je već postajalo hladno, čak i uzbrdo sa vetrom u leđa, spust je još hladniji a dalje od toga nisam ni putovao prema planiranih 1050m visine.
druga stvar su bili auti jer je nedelja očigledno jako špicasta ka planinama pa je saobraćaja bilo kao u gradu a ne u šumi.
i na kraju se ispostavilo da put uopšte nije završen.
mogao sam običnim mtb-om da prođem makadamom čak i bez kramponki nego sa ovim polućelavim gumama ali je taj deo bio toliko prašnjav od silnog prometa da mi se dalje nije ni išlo, i na kraju je to prevagnulo da okrenem nazad.
dalje sam napravio neku omču da izbijem na stazu mtb biciklijade i sreo nekoliko ljudi, bilo mi je dosta čudno što ih negde na 3/4 staze srećem čitava 4 sata nakon starta što znači da su na tih 35km (približno) imali prosek od 9 km/h, pomalo razočaravajuće obzirom da su se svi potrudili da izgledaju kao "pravi" biciklisti.
jednom kad mi noga skroz ozdravi napraviću ceo taj krug, baš da vidim koliko će mi trebati.

Nema komentara:

Objavi komentar