02 svibnja 2022

drugi petog

drugi maj mu dođe isto kao i repriza dočeka nove godine, jer kod nas sve mora da se slavi dva dana mada nikad niko nije objasnio zašto. valjda jedan dan za opijanje a drugi za mamurluk, ne pada mi na pamet ništa logičnije.
pa još kada Praznik padne u nedelju, onda se nerad prenosi pa ne idemo na posao u ponedeljak i utorak, a to što smo prvi maj proslavili u nedelju, kao da nismo.
što bi rekao grafit, džaba ste krečili.


danas sam prvi put previo bez među-gaze nego sam sprejem naprskao antibiotik i preko toga zalio malo propolisa i odmah zalepio flastere, zbog lepšeg osećaja stegnutosti. i preko opet kompres dokolenice, s tim da sam na zdravoj nozi nosio običnu čarapu onu kratku biciklističku, da ne izgleda kao da ispod 3/4 trenerke imam hulahopke nego da je očigledno da se radi o nekom asimetričnom poremećaju.

onda je krenulo sa poslom jer pomenuti prvi drugi šesti maj ne važi za privatnike tojest bolje je da iskoristimo da nešto zaradimo kada su svi ostali na mini-godišnjem, i nakon toga nisam bio načisto da li da opet pokušam da malo potrčim ili ne.
pa sam što-je-sigurno-sigurno-je opet krenuo na hajk da bih u povratku odlučio da li mi se potrčkava ili ne. noga ne boli ali pomalo mi je falilo volje.
zato sam prošao istom onom SMZ (stazom mesta zločina) i od onog drveta što me napalo odlomio još jedan komad za uspomenu, trebao sam da ga zadenem za uvo kao zidari olovku ali sam ga samo stavio u džep.




Nema komentara:

Objavi komentar