12 svibnja 2022

mauntin raning

došao je i taj dan 
biciklom 24km do podnožja planine
pa na najlepši krug za trčanje od 22km, koji sam skratio na 19km
naime bila je vrućinčina, mobitel je rekao plus 27 u hladu, a bilo je i žarkog sunca
i vetra u leđa
pa kad sabereš sunce koje te spaljuje uz povetarac koji te prati uzbrdo, eh da prvi deo trčanja je naravno uzbrdo
i kad na to sabrano dodaš vodu, bilo bi podnošljivo ali vode nigde nije bilo
gore na pola kruga je uvek bila neka improvizovana sudopera namontirana uz drvo i do nje cev plus česmica, što su valjda šumari napravili, no ni tu nije bilo vode

i tada je postalo kritično 
odatle postoji prečica koja je dosta urasla a puteljak je da se sav polomiš, pa sam skrenuo na prvu sledeću alternativu
no i ta prečica je u katastrofalnom stanju, voda je izlokala put do te mere da se vidi kako su i traktori jedva prolazili u cik cak
no nekako sam se strmoglavio svo vreme razmišljajući da li mi svo to lomatanje zaista štedi neko silno vreme, obzirom da bih na celom krugu od 22km imao dosta blagog i pitkog spusta pa je trčanje dosta lakše
no već je bilo kasno

i onda sam došao u selo u kojem sam ostavio biciklu i čak ni ta česma nije imala vodu, doduše presušivala je i ranijih godina ali zadnji put kada sam prolazio bilo je vode
i onda biciklom 5km ka kući do izvora, pa još sledećih 6km, pa tu primetim da sam na česmi gde sam se prvi put kupao zaboravio okačen buff na ogradu, pa 6km nazad da ga uzmem i da se još jednom okupam, pa nazad 5km prema kući do škole u kojoj postoji česma da se treći put okupam, poturio kačket i glavu pod vodu i tako stajao ceo minut
i onda još 16km do kuće, i opet sam stigao tri sata pre mraka, baš je lepo ovo leto sa beskrajnim dugim danima

obzirom da sam desetak puta zastao u hladovini da dođem do daha i obrišem glavu dresom koji mi je visio preko kaiša od torbice, napravio sam solidan prosek jer sam naravno pravio pauze na najstrmijim delovima pa sam uvek nastavljao uspone donekle svež
da je bila trka, čip bi mi pokazao puno lošiji prosek, eto prednosti trening-izleta 
nisam očekivao da ću ovako rano u godini doživeti prvi topless trening ali eto

Nema komentara:

Objavi komentar