18 svibnja 2022

˛˛˛˛˛˛˛˛

e pa sad ovako.
opet pomalo naopako.
a možda i ne skroz.
naime nakon sunca i još sunca i grmljavine, danas je verovatno bio dobar dan za trčanje.
sreda posle maratona nije baš neki termin kada noge plaču za trčanjem, ali od sutra je opet sve toplije pa je trčanje manje privlačno od bicikle.
danas takođe zbog nekih obaveza nisam mogao na ono pominjano "jutarnje trčanje" koje bi preko leta trebalo da mi postane redovno.
što kraće i što efektnije, razbuđivanje takoreći.
od sutra verovatno.

danas sam pak morao da odem da proverim gde su i šta rade one tri male kuce koje nisam našao u ponedeljak a ostavio sam im hranu, tako da mi je vožnja bila neminovna.
pošto nemam skuter jelte.
a i to me nervira, što su uveli obaveznu A kategoriju za skutere, ranije si mogao sa položenim B za auto da ih voziš.
i staviš opremu u ono koferče iza sedišta, parkiraš se negde, odeš na trčanje, presvučeš se i vratiš očas posla.
bezveze.
a polaganje za motor brate mili skuplje nego motor, to ranije nije tako bilo.

u subotu postoje dve neke trke, jedna tipa kros i druga tipa ulična, obe unutar sat vremena, pa ne znam da li da idem, i na koju.
pre bih na ovaj kros, nekako mi je privlačnije jer je ujutru a ona druga je popodne po vrućini.
jeste da sam adaptiraniji od većine ali to mi više ne igra neku ulogu jer sam spor čak i ovako adaptiran.
pa je bolje videti neke druge predele i trčati nekom novom stazom.

Nema komentara:

Objavi komentar