25 svibnja 2022

dan mladosti

na dan mladosti ostarih sto godina u samo pet minuta ali se nadam da je proces reverzibilan.
kao krenuo sam ujutru na malo ambicioznije trčanje ali sam ga poluskratio, ajd rekoh dosta mi je i toliko, pa sam popodne krenuo na nadoknadu pa opet odustao nakon par minuta pa produžio na hajk i dodatno zagrevanje.
pa rekog da vidim šta nosi dan.
onda sam se u nekom trenu osetio zagrejan pa sam odlučio da uradim deset uzbrdica od otprilike 100m, i to jako oštrih, ko velim da brojim korake pa sto koraka sto metara, ako baš ne usitnim.
i tako sam uradio sedam komada i crkao, te odustao od zaokruživanja na deset.
dakle ni kilometar.
ali sam zato imao nešto preko kilometra onog prvog uvodnog utrčavanja u šumu i ispadoše dva kilometra (iz džepa, ispadoše?) što je uz jutarnjih osam ispalo na kurakamijevih deset, eto.
pljuskovi su me zaobišli, ili ja njih, sutra je najavljeno stabilnije vreme i pristojnije temperature od ovih saharizovanih +34, pa možda sve bude malo lakše, tojest adaptacija će biti postepenija.
i tak...

Nema komentara:

Objavi komentar