i negde sam uspeo da uglavim tri sata slobodno pa sam zapucao biciklom na bilo koji krug koji mi je pao na pamet.
i tako kreće anegdota.
naravno da na svakom usponu i spustu postoje tzv. segmenti gde se biciklisti trude da nadmaše sebe ili sve ostale, no obzirom da sam krenuo mtb-om i sa ovom probijenom potkolenicom koja pulsira po neravninama, svestan da ću da završim vožnju sa prosekom od 20-22 km/h a ne 40 kao na Điru, nisam uopšte o tome razmišljao usput.
pred jedan od prevoja sam zastao da slikam panoramu jezera, seo na biciklu, polako krenuo i prevalio se preko brda, počeo da se spuštam, gledao desno kuda sam nekada trčao i provlačio se između dva brda.
negde oko trećine spusta sam već postigao lepu brzinu pa rešio da uživam u jurcanju, pognuo sam se prema asfaltu u što vodoravniji položaj, i negde na 2/3 spusta od minut i malko sam već dosegao 79.8km/h, barem tako garmin kaže.
obzirom da nemam diskove nego one obične kočnice morao sam da počnem da kočim već 200m pre oštre krivine na dnu, osećaj je bio kao da na leđima u rancu nosim KAMION koliko me je inercija gurala a ja očajnički stiskao one ručice moleći se da ne pukne neka sajla.
zašto je ovo anegdota?
pa zato što piše da sam izbio na drugo mesto na Segmentu, samo sekundu iza rekordera, eto čak i tako sa mrtvim startom i do pola spusta u leru, pa od pola do kraja u aerodinamičnom napadu.
pa zato što piše da sam izbio na drugo mesto na Segmentu, samo sekundu iza rekordera, eto čak i tako sa mrtvim startom i do pola spusta u leru, pa od pola do kraja u aerodinamičnom napadu.
sudeći po tome da mi je ciklomaster pokazao par stotina metara više od garmina, to je znak da su gume počele da gube pritisak i da ih treba naduvati, jer se ovako točak malo brže okreće pa ciklomaster javlja veće brzine.
kad naduvam gume i uhvatim zalet pred početak segmenta, javiću se opet.
inače sam prešao nekih 52.5km sa 1000+ metara uspona, nisam znao da je krug baš toliko "grbav"
Nema komentara:
Objavi komentar