29 srpnja 2022

al triput je triput

ovo je već neloše
uspeo sam da nadoknadim onaj manjak od frtalj kilometra jer mi je jutros ispalo deset i trećina, i tako sam sastavio nemoguće, 8+9+10+10+10 za svih pet radnih dana i udarničkih jutara
šta li bi bilo da treniram zaozbiljno i trčim i popodne, PRAVE         treninge 
(radi caps lock! a uzgred sam stisnuo i ono tab dugme iznad pa mi se napravio neželjeni razmak)
ništa gore od tih neželjenih stvari
tipa zoveš se Nenad ahahahahahaha
tose nisam nado, ahahaha, kao malo smo se pipkali i hop eto Nenada bubri u stomaku

dobra vest - stigao garmin sa popravke
loša vest - sve moram da podešavam ispočetka, šta se vidi na kojem ekranu etc.
loša vest - mrzelo me to da radim pred vožnju pa sam išao sa telefonom i negde stisnuo pause a nisam resume pa sam dobio mapu u vidu violinskog ključa, do tamo ciguligu levodesno a povratak prava linija
opet ništa epsko, samo odrađivanje redovnosti u životu, no ni 50km nije za bacanje

imao sam anegdoticu na pola puta, na jednom užasno strmom brdu mi se priključio klinac na mtb-u pa sam ga malo TRENIRAO ahahahaha
pucaju lanci pucaju menjači ono je trebalo snimati na tiktok ili kako se to već zove
za sutra je najavljeno jako nestabilno vreme pa će mi propasti ona šema pet dana jutarnje trčanje i rikaveri vožnje popodne, a vikendom dugačke vožnje
bumo vidli bumo zkombiniral nešt

Nema komentara:

Objavi komentar