25 srpnja 2022

da jutarnja budem rosa

idu dani idu dani, roda leti preko krova, deca nova.
pokušao sam da se vratim u onaj ludi ritam jutarnjih trčanja, pa sam donekle i uspeo.
bilo mi je važno da otrčim BILO KOLIKO (RADI CAPSLOCK!)
pa sam otrčao 8km
i to od lidla pa do lidla, tamo sam ostavio biciklu
na kraju sam uzeo drugu majicu iz ranca koji je Lola nosila na bicikli, presvukao se i ušao u kupnju jelte.
uzeo sam onaj ključ za skidanje filtera za ulje na autu, jer mi odgovara da njime obuhvatim konzervu od kilogram, dok presipam onaj kozmetički vosak.
elem pretrčao sam samo osam kilometara no nakon jučerašnjeg haosa i ranojutarnje jurnjave na planinu, još sam i dobro prošao.
nakon posla nekih 55km biciklom, odustao sam od onog izleta i istraživanja u korist "obične vožnje" i na kraju je opet sve ispalo super.
mogu dani i bolje da se iskoriste ali ne žalim se.
što reče neka starleta, ako bih svakog dana pila šampanjac, šta bih onda za rođendan?

Nema komentara:

Objavi komentar